Gå til innhold

...og der gikk prisene ned - igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestiller hos begge men bare frem til all gratis ringe tid er ferdig etter det er det tilbake til billigste ringe abonnementet Chess.

:-) Råder alle til å gjøre dette. Ny nummer hos både Ipea og One call , og en fast nummer hos hoved leverandør.

Når gratis ringe minutten er ferdig bruk hoved operatøren som tilbyr billigst ringe minutt. For det er ikke IPEA eller Onecall.

Lenke til kommentar
Jeg bestiller hos begge men bare frem til all gratis ringe tid er ferdig etter det er det tilbake til billigste ringe abonnementet Chess.

:-) Råder alle til å gjøre dette. Ny nummer hos både Ipea og One call , og en fast nummer hos hoved leverandør.

Når gratis ringe minutten er ferdig bruk hoved operatøren som tilbyr billigst ringe minutt. For det er ikke IPEA eller Onecall.

8681121[/snapback]

Fullt mulig, men ganskeforvirrende for kameratene at du har 3 nr. F.eks når en sender melding, så "svarer" man alltid. Spørs om det ikke er verdt å holde på ett av dem, for å heller betale overskuddet ;)

Lenke til kommentar
Jeg bestiller hos begge men bare frem til all gratis ringe tid er ferdig etter det er det tilbake til billigste ringe abonnementet Chess.

:-) Råder alle til å gjøre dette. Ny nummer hos både Ipea og One call , og en fast nummer hos hoved leverandør.

Når gratis ringe minutten er ferdig bruk hoved operatøren som tilbyr billigst ringe minutt. For det er ikke IPEA eller Onecall.

 

Og oddsen for at du som skriver dette er ansatt i Chess, er 1000 %. Dvs at hvis du legger inn en oddskuppong på tipset ditt, så taper du like mye penger i måneden som når du har abonement hos Chess. Useriøs oppfordring. Like useriøst som den misslykkede prisgarantien Chess kom med.

 

Hilsen X chess kunde. Nå Ipea kunde !

 

 

8681121[/snapback]

Fullt mulig, men ganskeforvirrende for kameratene at du har 3 nr. F.eks når en sender melding, så "svarer" man alltid. Spørs om det ikke er verdt å holde på ett av dem, for å heller betale overskuddet ;)

8681188[/snapback]

post-129488-1179928803_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Og oddsen for at du som skriver dette er ansatt i Chess, er 1000 %. Dvs at hvis du legger inn en oddskuppong på tipset ditt, så taper du like mye penger i måneden som når du har abonement hos Chess. Useriøs oppfordring. Like useriøst som den misslykkede prisgarantien Chess kom med.

 

Hilsen X chess kunde. Nå Ipea kunde !

post-129488-1179928902_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Og oddsen for at du som skriver dette er ansatt i Chess, er 1000 %. Dvs at hvis du legger inn en oddskuppong på tipset ditt, så taper du like mye penger i måneden som når du har abonement hos Chess. Useriøs oppfordring. Like useriøst som den misslykkede prisgarantien Chess kom med.

 

Hilsen X chess kunde. Nå Ipea kunde !

Lenke til kommentar
Og oddsen for at du som skriver dette er ansatt i Chess, er 1000 %. Dvs at hvis du legger inn en oddskuppong på tipset ditt, så taper du like mye penger i måneden som når du har abonement hos Chess. Useriøs oppfordring. Like useriøst som den misslykkede prisgarantien Chess kom med.

 

Hilsen X chess kunde. Nå Ipea kunde !

8681340[/snapback]

Sjansen for at du har bommet totalt og spammet tråden med 3 innlegg er avgjort med god margin. :thumbdown:

For min del har jeg nå Nutel Killbill, men som ser ut til å ha meldt seg ut av krigen. Venter på at markedet krigen stabiliserer seg, og velger den billigste da. Holder nå en knapp på One Call, som leder an på tjenestene utenom meldings- og ringepriser.

 

En knapp billigere det, enn å måtte kjøpe i x antall abn. og x antall tlf. for å utnytte den gratise ringetiden ;)

Lenke til kommentar
Nice. Kanskje jeg skal få meg to abonnement? Eller fire?

8680974[/snapback]

 

Altså mange nok til at du kan ringe så mye du trenger gratis hver måned? Ingen dum ide.. Har de noen regler som forhindrer dette?

8681820[/snapback]

 

Både Ipea og Onecall tillater maks 1 abonnement pr kunde.

 

Men det hindrer deg jo ikke i å opprette et hos hver av dem, og dermed få 200+ gratisminutter og ca 180 gratis sms i måneden.

Lenke til kommentar
Nå har onecall endret tilbake til gårsdagens priser på hjemmesida.. Bare en glipp, eller har de ombestemt seg?

8681761[/snapback]

Dette er litt rart.. Finnes det noe offisiell pressemelding fra One Call som bekrefter 98 min og 88 sms?

8681962[/snapback]

Nå er tallene uansett tilbake til 98 minutter. ;)

Lenke til kommentar
Nice. Kanskje jeg skal få meg to abonnement? Eller fire?

8680974[/snapback]

 

Altså mange nok til at du kan ringe så mye du trenger gratis hver måned? Ingen dum ide.. Har de noen regler som forhindrer dette?

8681820[/snapback]

 

Både Ipea og Onecall tillater maks 1 abonnement pr kunde.

 

Men det hindrer deg jo ikke i å opprette et hos hver av dem, og dermed få 200+ gratisminutter og ca 180 gratis sms i måneden.

8681891[/snapback]

 

Men hvor mye sparer man egentlig på å opprette abonnementer hos begge operatører? En hundrelapp? I mine øyne neppe verdt bryet ...

 

EDIT: Et stykke igjen til vi slår amerikanerne som har 5000 gratis ringeminutter i måneden...

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
Et stykke igjen til vi slår amerikanerne som har 5000 gratis ringeminutter i måneden...
Gratis og gratis, tipper de betaler premium pris for abbonementet..

 

Har egentlig bare sett prisplanen til www.helio.com jeg, der koster det 145$ for unlimited med telefonbruk..

Det er jo nesten 900 kr (inkludert norsk moms blir det godt over 1000-lappen i måneden), men det er inkludert 3G-bruk, GPS og alle andre tjenester som MMS og SMS

 

EDIT: 500 ringeminutter hos Helio, inkludert ubegrenset bruk av alle tilleggstjenester koster snaue 400 kr (legg på en hundrings for priser med norsk moms aka 25%)

 

Det er jo egentlig et godt tilbud :)

 

EDIT2: Husk også at lønningene er lavere i USA, så kanskje ikke sååå godt. Vet ikke hva amerikanerne sitter igjen med som kan ruttes med jeg :p

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar

Har 2 måneder igjen av bindigen til Netcom, men tror allikevel jeg bytter abo nå (melllom 200 og 400 i gebyr). Men er ikke enkelt å finne ut jeg skal ha ipea eller onecall. Vet at Onecall har Haflsund i ryggen (så tror neppe vi snakker noen fremtidig konkurs)... Ipea har jeg hørt veldig lite om, Noen som har noen erfaringer?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...