Gå til innhold

Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klokka og datoen er riktig. Synkroniserer med opratøren og har sjekket mot klokka.no. Samme feil.

8611597[/snapback]

Føler vi begynner å bevege oss litt off topic nå, men hvis du får feilmld sertifikat utgått, kan du sjekke notisen på denne siden..

 

Hvis feilmd er sertifikatfeil, kandu prøve dette:

 

Meny ->Progam behandling->[Valg]->Innstillinger->Endre deretter [Prog.vareinstallering] til [alle] istedet for [kun signerte].

Lenke til kommentar
Klokka og datoen er riktig. Synkroniserer med opratøren og har sjekket mot klokka.no. Samme feil.

8611597[/snapback]

Føler vi begynner å bevege oss litt off topic nå, men hvis du får feilmld sertifikat utgått, kan du sjekke notisen på denne siden..

 

Hvis feilmd er sertifikatfeil, kandu prøve dette:

 

Meny ->Progam behandling->[Valg]->Innstillinger->Endre deretter [Prog.vareinstallering] til [alle] istedet for [kun signerte].

8614451[/snapback]

 

Å ho-i! Var innpå dær å rotet i går men kom tydeligvis ikke på å sette det til "alle" ^^ takk! :) Så når ser det meste ut til å fungere :) nå skulle jeg bare hatt en alarmklokke..

Endret av viiite
Lenke til kommentar
Programnavn: Nokia MSN for N73 N93 N80

Windows Live Messenger klient med GUI lignende pc-versjonen.

Har støtte for et fåtall av emoticons.

(Denne er forskjellig fra Telenor sin MSN klient som forøvrig støtter flere emoticons)

Pris: Gratis

Nedlasting fra Nokia sine sider (se nedlastingsurl)

Nå orker ikke jeg å gå igjennom alle sidene for å se om det er kommentert før, men dette programmet fungerer ikke utenfor asia

 

Edit: Noen som vet om noe sånt program som TheHomeBoy kom med som funker på S60v3?

Endret av hailgodset91
Lenke til kommentar
Programnavn: Nokia MSN for N73 N93 N80

Windows Live Messenger klient med GUI lignende pc-versjonen....

Nå orker ikke jeg å gå igjennom alle sidene for å se om det er kommentert før, men dette programmet fungerer ikke utenfor asia

8654958[/snapback]

Synd du ikke orket det, for programmet ble nevnt bare 2 sider tilbake. I tillegg er det en egen tråd for Live Messenger for Symbian. Og ja, det fungerer foreløpig bare i Asia dessverre.

Lenke til kommentar

En smart ide. Men kan du ikke endre den fonten på førsteinnlegget? Blå og stor skrift var svært ubehagelig å lese.

 

Min første request er et program som har samme funksjonalitet som celltrack siden den bare finnes for 2nd edition. (Jeg har pratet med utvikler, og han har sagt at han skulle porte etterhvert, men det begynner å bli en stund siden nå (7mnd)).

Lenke til kommentar

Enig i det med stor og blå skrift.

Skal endre førsteinnlegget, så det blir mer oversiktlig etterhvert...

 

Du starter forresten vanskelig for min del cyclo... :blush:

 

Har ikke vært borti noen lignende programmer for 3rd edition, ei prøvde jeg heller programmet du nevner på 2nd edition...

 

Vet at AFTrack fra samme "author" er laget for 3rd da, men det blir et litt annet program enn det du etterspør vil jeg tro...

 

Noen andre som kan hjelpe cyclo.?.?.?.

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg starter vanskelig for alle egentlig :) Tror faktisk ikke det finnes.

 

Jeg kjører allerede aftrack på både min 6260 og min N80, og nei, det er langt i fra det samme. Som sagt så har jeg vært i kontakt med utvikleren, og han hadde planer om portering. Får vell kontakte han igjen, og høre hvordan lista ligger.

 

Har også pratet med alle mine kontakter rundtforbi i verden, både i telekom bransjen, og telekom "undergrunnen" (med andre ord geeks, som er over det normale interessert i gsm og nettverkstopologi som meg selv). Og ingen har noe å komme med. Så jeg er redd hele greia står og faller på fyren som har lagd orginalen.

 

En annen ting som bekymrer meg litt er at 3rd edition telefoner er mye strengere på "sikkerhet" enn tidligere versjoner, og det leder til muligheten at det faktisk ikke er mulig å porte programmet i det hele tatt. Så inntill videre får jeg vell bare gå rundt med to telefoner i lomma :)

 

Blå tekst borte = bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Her har du et litt mer avansert alternativ som bruker nett.

 

Her er et alternativ som bruker windows termal

 

Her er et alternativ som bruker vnc

 

Her er et alternativ som kan bruke både vnc, windows terminal og remote desktop

 

Her er et alternativ som lar deg styre musen via bluetooth.

 

Som du ser er de fleste alternativene jeg har funnet en del mer avansert enn det programmet du henviser til. Men det er gjerne en fordel siden wlan gir deg muligheten for at man ser desktopen på telefonen (noe disse programmene tillater)

Lenke til kommentar

Nei, programmet er ikke skrevet kun for S60 3rd edition nei.

Dette er et Java-program.

 

Men vi kan ikke se oss blinde på at program for S60 3rd edition, nødvendigvis må ha .sis eller .sisx som filending da.

Operativsystemet støtter faktisk Java også.

 

Enlere/gratis programvare kan faktisk fungere bedre for mange...

 

Et eksempel kan være "trynevrenger-programmet" Facewarp som er et gratis og enkelt Java-program, mot PhotoRite som er skrevet kun for S60 og som er et bedre program, men som du må betale ca. 150 Kr. for.

 

Er ganske sikker på at mange ville valgt førstnevnte istedet for å betale 150 Kr. :hmm:

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
Et eksempel kan være "trynevrenger-programmet" Facewarp som er et gratis og enkelt Java-program, mot PhotoRite som er skrevet kun for S60 og som er et bedre program, men som du må betale ca. 150 Kr. for.

 

Har du en link til Facewarp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...