Gå til innhold

Gigabyte trår nye stier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Skulle kalt en av dem for "Tor". Ser for meg esken. "Tor med hammeren", fullt av lyn rundt seg og en Gigabyte PSU som dekker himmelen.

Lenke til kommentar

Spesifikasjonene ser bra ut, med 52,52,62A, på 12V på hhv. 550,680,800W utgavene.

En del ekstra, som er kjekt å ha, selvfølgelig. :)

Så kommer det an på pris,støy og hvor stabile de er etc.

 

God ide med flere navn.

Tor på den kraftigste da?

 

Ser det er feil i spesifikasjonene.

41A på 12V på 550W

Endret av Loke_h
Lenke til kommentar

Som en stor fan av Norrøn mytologi, synes jeg disse har topp navn :D

Venter selfølgelig på 800W skal bli tilgjenngelig for bestilling på mamoz.no.

De antok at de skulle være klar om noen uker for en uke siden.

Tror dette er bra psu'er som tilfører noe ekstre, da med spesiell tamke på software kontrollen.

Lenke til kommentar
Alltid spennende med nye produsenter av PSU.  De ser veldig kraftige ut, håper kvaliteten holder mål.  Er dette Gigabytes egne forresten, eller noe liknende f.eks Corsair som bruker moddede Seasonicer?

8672651[/snapback]

 

Ja, lurer på det samme selv, er det en rebadge, eller selvprodusert?

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg er mest spent på støynivået. 140mm vifte trenger ikke snurre så fort som 120mm for å flytte like mye luft.

 

Har selv en 140mm vifte i min psu (northq, gammel) og er meget fornøyd med den.

 

Vibrasjoner og sus generelt spiller selvsagt også inn. Håper de har tatt akkurat dette på alvor. 550watteren så jo ut som å dekke iallfall mine behov inn i fremtiden.

Lenke til kommentar
Eg vil ha ein liten PSU, ca 200w som er billig og stille! Men det finnes jo ikkje :(

8676158[/snapback]

 

bruk prisguiden.

Mange billige PSU-er der, fra 200W og opp.

Bare å sette i en stillegående vifte.

Vet ikke helt hvor liten du skal ha den.

Er det Micro-ATX det er snakk om?

Endret av Loke_h
Lenke til kommentar

En PSU som heter Odin må jeg bare ha :w00t: Vært artig om de begynte å bruke norrøne navn på de andre produktene sine og. Tor syntes jeg hadde passa best på et WLAN kort med en helsikes hastighet og lang rekkevidde :yes: Men det spørs vel om det er noen særlig andre enn normenn og skandinavier generellt som har noen ide om hvem Tor var vel? Odin var jo sjefen, så han er vel relativt kjent. Eller er norrøn mytologi særlig allmennt kjent ute i den vide verden?

 

 

Så heftig ut i tillegg da, hva er det egentlig man kan stille på der med software? Hastigheta på viftene e.l?

Lenke til kommentar
De ligner jo utseendemessig mye på thermaltake sine psuer, så min første tanke var at det er thermaltake psu med gigabyte navn, men det kan jo være bare tilfeldig at de ser ganske like ut.

8673511[/snapback]

 

Det kan godt hende at det stemmer. Thermaltake lager jo ikke strømforsyningene sine selv og det gjør nok ikke Gigabyte heller. Så vidt jeg har forstått kommer dette likevel til å bli et ganske unikt produkt. Noen av modellene vil bl.a. ha mulighet for å regulere volt'n på de forskjellige linjene fra software i Windows. Perfekt for overklokking :)

 

- Judaz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...