Gå til innhold

Operatørene frykter N95


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette gjør meg irritert. Operatørene kan glemme å sabotere - dette er smålig og det er ikke de som bestemmer hvordan vi skal ringe eller hvordan utviklingen skal skje. De burde skamme seg. :no:

 

Minuttpriser på mobilsamtaler er snart en saga blott og de vil tyne så mye som mulig!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at de gidder å bry seg. Faren er ikke reell her og nå i hvertfall. Lydkvaliteten suger på den innebyde ip-telefonien med Gizmo. Og det er IKKE GRATIS, koster minutt-pris å ringe fasttelefon, og det er stein-dyrt å ringe mobiler! I tillegg kommer data-prisen.

 

Bruk heller fring til å ringe andre skype-brukere. Mye bedre lyd-kvalitet!

Lenke til kommentar

Er enig at dette ikke er en reell fare for operatørene, men en flott løsning for oss forbrukere når vi er i utlandet. Bruker selv Phonzo og Vyke via SIP og det sparer meg for flere tusen kr. i året når jeg ringer fra utlandet til Norge. Eller noen skal ringe meg. Lydkvaliteten er også like bra som via mobil. :thumbup:

Endret av ebbe77
Lenke til kommentar

Mange forbrukere vil jo uansett velge de rimeligste operatørene så jeg tror slike "store" som prøver å stoppe det som allikevel kommer for å bli taper i lengden. Tror veldig mange i likeht med meg bruker f.eks vyke, wap og internett til å sende billig eller gratis sms uten at jeg har hørt verken telenor eller netcom prøvd å innføre restriksjoner på bruken, selv om de utvilsomt går glipp av endel kroner.

Lenke til kommentar
På alle windows mobile telefoner, f.eks. kan man installere Skype.
Ja, men langt i fra alle (faktisk veldig få) Windows Mobile-telefoner har HSDPA, noe som faktisk gjør IP-telefoni til et reelt alternativ. Å måtte hoppe rundt for å finne WiFi-soner er jo som kjent ikke en spesielt bra ting når det er snakk om telefoni.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...