Gå til innhold

SE med smarting på lur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner vi å snakke...

 

Denne kan jo bli litt spennende, men det kommer jo an på priser. Mobil med touch-screen hadde vært optimalt.

 

Riktignok skjønner jeg ikke hvorfor de ikke kunne implementere 802.11g i tillegg når de først legger til wifi. Det virker som en taktikk for å presse flere proff-brukere opp på den over-prisede P1i.

 

 

//Torgeir

Endret av twhoffma
Lenke til kommentar

He-he. Nei, det er jeg ikke, men så designer jeg heller ikke mobiltelefoner, og hadde jeg gjort det hadde jeg aldri laget en telefon som manglet noe som mange vil ha, og får hos konkurrentene. Man trenger ikke være forretningsgeni for å forstå at dette er grunnleggende konkurransekunnskap. :D

Lenke til kommentar
He-he. Nei, det er jeg ikke, men så designer jeg heller ikke mobiltelefoner, og hadde jeg gjort det hadde jeg aldri laget en telefon som manglet noe som mange vil ha, og får hos konkurrentene. Man trenger ikke være forretningsgeni for å forstå at dette er grunnleggende konkurransekunnskap.  :D

8670476[/snapback]

 

Nå har det seg sånn at M600 har vært en suksess til nå. Jeg har en selv og synes den er super. Glimrende tastatur, 3G, pda funksjonalitet, slank og lekker form m.m. Det beste av alt er at den ikke har kamera. Det er faktisk ganske mange som synes det er tull med kamera på mobilen.

 

Baksiden er at den ikke har wifi, men det blir altså rettet opp i neste utgave. Akkurat det er litt dritt for meg som har M600, men det gjør jo ikke akkurat telefonen mindre atraktiv at de legger til funksjonalitet.

Lenke til kommentar

Synes tastene så litt små ut til å trykke på, siden det er to bokstaver på hver knapp. Ellers ser designet ut som på de eldre smart-telefonene fra Sony-Ericsson. Kanskje et litt mer nyskapende design hadde kanskje gjort seg. Det er sikkert mange gode funksjoner i den. :)

Jeg gleder meg til å se hva det neste sony- ericsson lanserer.

Lenke til kommentar
Synes tastene så litt små ut til å trykke på, siden det er to bokstaver på hver knapp. Ellers ser designet ut som på de eldre smart-telefonene fra Sony-Ericsson. Kanskje et litt mer nyskapende design hadde kanskje gjort seg. Det er sikkert mange gode funksjoner i den.  :)

Jeg gleder meg til å se hva det neste sony- ericsson lanserer.

8675604[/snapback]

 

Designet er basert på M600. Den kom i fjor. Hva er gammelt med den? Knappene er forøvrig veldig gode. jeg har selv en M600i og bommer sjelden.

Lenke til kommentar
Synes tastene så litt små ut til å trykke på,....

 

Designet er basert på M600. Den kom i fjor. Hva er gammelt med den? Knappene er forøvrig veldig gode. jeg har selv en M600i og bommer sjelden.

8679634[/snapback]

 

Helt enig, m600i er en fantastisk telefon og tastaturet er mer enn genialt!

Jeg håper virkelig de har gjort den litt raskere i menyene. Kunne virkelig trengt det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...