Gå til innhold

Derfor har ikke Zune kommet til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del er utrolig fornøy med min Zune :love: . Desverre ser jeg også komplikasjonene ved en lansering i Europa med tanke på Zune Marketplace (musikkbutikken). Her kan man altså laste ned så mye lovlig musikk man bare orker for 100kr i måneden. Et fantastisk konsept, og jeg har prøvd det ved bruk av 14-dagers gratispasset som fulgte med. Dette får desverre en del europeiske plateselskap til å klamre seg til gjerdet, og jeg tror det vil bli vanskelig å få det igjennom med det første.. Trist, ettersom Zune og Zune marketplace begge er meget bra!

 

Ser ikke hva Zune kan tilby som man ikke får fra andre spillere uansett

 

Nå har den jo en fantastisk stor og skarp skjerm da. I tillegg vil jeg også hevde at grensesnittet ikke likner feks iPod, og etter min mening ser det finere ut. Det er samtidig kjekt å kunne bruke Zune programvaren (basert på WMP11) til å synce, ettersom den har en del funksjoner jeg savner i iTunes, feks muligheten til å overvåke mapper for musikk. Da slipper jeg å legge til sanger og mapper manuelt etterhvert som jeg skaffer dem.

 

Uansett, iPod video, Creative Zen, Zune, alle er jo i bunn og grunn mp3-spillere. De er alikevell forskjellige og har ulik fokus.

 

Go Zune!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...