Gå til innhold

R700 støtter DX 10.1?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har venta en stund på at det skulle bli lansert flerkjerna skjermkort :D

Jeg satser på at med 55nm kjerne så blir ikke varmeutviklinga like stor, eller større enn på 8800 korta. Ellers må man snart kjøpe nytt kabinett ved kjøp av nytt skjermkort :p

 

 

Men ytelses messig ..må bare bli bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Får håpe de er "back-on-track" og leverer når det behøves (for at konkurrenten ikke skal få enevelde) i så fall. Det som bekymrer meg er trenden innenfor strømforbruk, får håpe de kan klare å levere toppbrikker som ikke drar så mye strøm neste gang. Med 2 kjerner bør de forsøke på det, ellers blir man vel sittende med et kort som krever et virrvarr av kabler fra PSU.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Håper de får dette til... og ikke at det blir .. om/når den kommer så kommer den for sent og for dårlig.....

8661688[/snapback]

 

Tja. Forsinkelser er en ting.. men nVIDIA har sansynlig 8900 ute til høsten. (Om 8900GTX og GX2)

 

På en annen side er R700 en helt ny serie mens jeg kan ikke si å ha hørt noe om nVIDIAs GF9000 serie.

Lenke til kommentar

For meg kan dette bety to ting... enten at de driver å endrer trenden som har vist seg de siste månedene ved å komme seg fram igjen,

 

eller at de er veldig bakpå og skryter om en ny serie for at folk ikke skal miste håpet på gode grafikkbrikker fra AMD/ATI...

 

Hva dette betyr vil nok tiden vise men man kan jo håpe(som ATI/AMD fan) at de er "back on track" som smirnoff nevner...

Lenke til kommentar

Hardware-støtte for DX 10.1?? Det høres litt merkelig ut spør du meg... og at det kommer en helt ny, major release av DirectX type versjon 11 til neste år høres like merkelig ut...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Utviklere har ikke en gang satt DX10 som standar og kortet skal allerede ha støtte for nesegenrasjons DX. Ja, det er jo lurt :p

 

Men stoler ikke så mye på Fudzilla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...