Gå til innhold

Store forandringer for Splinter Cell (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fint at spelet utvikler seg litt over tid. Dette kan vere med på å framleis halde interessa oppe. Men eg håper at dei ikkje vil gå alt for langt vekk frå den originale Splinter Cell formelen.

 

Ut frå artikkelen høyres det ut som utviklarane har latt seg inspirere av Assassin's Creed, der du kan blande deg inn i folkemendga og utnytte ting i miljøet. Det blir i alle fall spennande å følgje denne tittelen vidare.

Lenke til kommentar

Spelet vil nok ikkje krevje dx10, men kanskje det vil støtte det til ein viss grad. Det er framleis for få som har DX10-kort til at dette kan bli eit krav.

 

Når det gjeld minstekrav og grafikkmotor, vil eg tippe at dei vil bygge vidare på dagens utgåve. Med dette som utgangspunkt trur eg ikkje minstekrava vil endre seg så veldig mykje. Men dette vil vere litt avhengig av når spelet kjem ut.

 

edit: Dette blir bare spekulasjon frå mi side. :)

Endret av ttt
Lenke til kommentar

synes dette er helt forferdelig IMO. SC betyr for meg, mørke og sniking i skyggene. ikke gå på gata i dagslys og kaste papir i ansiktet på vakter osv..

 

SC1 - SUPER

SC PT - Njaa. greit

SC3 - Super

Sc DA - bleh

SC C - fra det jeg har hørt.. UFF

 

 

men dette er IMO da.. jeg personelig synes de ødelegger serien :roll:

Lenke til kommentar

Og der var serien ødelagt. Jeg fatter og begriper ikke hva det var utviklerne tenkte på da de slapp Double Agent, og hadde virkelig troen på at serien skulle vende tilbake til røttene med Conviction. Det som gjorde Splinter Cell spesielt var nemlig nattsynet, "leketøyene" og spionasje på høyt nivå. Nå blir det redusert til noe klisjeaktig oppgulp, ala "Prison Break: The Game".

 

Huff, sukk, død og fordervelse.

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
Og der var serien ødelagt.  Jeg fatter og begriper ikke hva det var utviklerne tenkte på da de slapp Double Agent, og hadde virkelig troen på at serien skulle vende tilbake til røttene med Conviction.  Det som gjorde Splinter Cell spesielt var nemlig nattsynet, "leketøyene" og spionasje på høyt nivå.  Nå blir det redusert til noe klisjeaktig oppgulp, ala "Prison Break: The Game". 

 

Huff, sukk, død og fordervelse.

8646084[/snapback]

 

 

helt enig meg deg. har ALLTID elsket seriene.. helt til DA komm.. de kan liks så godt forandre navnet IMO. dette ødelegger serien

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Må nesten si meg litt enig der, TomFu. Det beste SC-spillet må være Chaos Theory, det er et av de beste spillene jeg har spilt.

 

Men jeg tror dette spillet kan bli interessant, selv om de kanskje skulle ha lagd et spill utenfor SC-serien. De kunne f.eks. kalt det bare Conviction. Ser ut som at Sam Fisher ikke akkurat er i glansperioden av sin karriere, akkurat...

 

EDITH: Skreveleifs

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...