Gå til innhold

Ubegrenset lagring med Yahoo Mail


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig poenget? Er temmelig lenge siden jeg hadde problemer med plass på epost serveren, kan faktisk ikke huske å hatt problemer med det noen gang. Det som derimot er ett problem, er viss jeg skal sende noen bilder til en kompis. Er litt slitsomt å måtte sende 3 bilder om gangen. Viss jeg skal sende 20 bilder så blir det en del eposter.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig poenget? Er temmelig lenge siden jeg hadde problemer med plass på epost serveren, kan faktisk ikke huske å hatt problemer med det noen gang. Det som derimot er ett problem, er viss jeg skal sende noen bilder til en kompis. Er litt slitsomt å måtte sende 3 bilder om gangen. Viss jeg skal sende 20 bilder så blir det en del eposter.

8636789[/snapback]

 

Som Bill en gang sa, 8 kb ram holder lenge...

 

Jeg tror hele greia er å være litt i forkant... Det gjelder å se behovet før det faktisk er der. Slik at når behovet kommer, så er gigantene alt klare med tjenestene.

 

Om du trenger flere bilder så kan du alltids zippe de :p

Lenke til kommentar

Forstår de ikke at de fleste av oss ikke har bruk for så mange GB? Det er mer andre faktorer, privatliv, stabilitet, POP3/IMAP funksjoner og så videre.

 

På en annen side ser dette greit ut til at jeg kan lage en Yahoo! konto og bruke til useriøse sider mens jeg bruker Gmail kontoen til seriøse ting.

Lenke til kommentar
Forstår de ikke at de fleste av oss ikke har bruk for så mange GB?
Selvsagt gjør de det, dette er bare reklame - det vet folk flest ikke vil lagre stort på innboksen sin.

 

Det er mer andre faktorer, privatliv, stabilitet, POP3/IMAP funksjoner og så videre.
Det finnes andre leverandører enn google, ms og yahoo. Sjekk feks ut inbox.com - ingen skanning for reklame, bedre lisens osv.
Lenke til kommentar
Som andre gir utrykk over her, hva er egentlig greia med all plassen vi skal få lagre eposten vår på når vedleggene butter allerede ved 15-20mb..

Hæ?

 

Greia er at vedleggene blir større og større som artikkelen påpeker, derfor mere plass.

 

Yahoo sier dette:

More of what you love:

Enjoy limitless storage space for photos, attachments, messages, and more.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Som andre gir utrykk over her, hva er egentlig greia med all plassen vi skal få lagre eposten vår på når vedleggene butter allerede ved 15-20mb..

Hæ?

 

Greia er at vedleggene blir større og større som artikkelen påpeker, derfor mere plass.

 

Yahoo sier dette:

More of what you love:

Enjoy limitless storage space for photos, attachments, messages, and more.

8637884[/snapback]

 

Her står det bare at du har ubegrenset lagringsplass for vedlegg, men det står ikke at vedlegg kan være ubegrenset store...

 

tipper, uten å ha sjekket, at de beholder en max størrelse på vedlegg, som typisk ligger på 20-50MB.

Lenke til kommentar

de har pop3, som de fleste andre lignene mail-tilbydere i markedet. Men de har ikke imap, og det er det vel heller ingen andre av de store tilbyderne som har...

 

Og så lenge ingen klarer å implementere imap, er det nok verdt å betale noen lapper i året for en seriøs mailserver (eventuelt sette opp selv, er jo ikke så vanskelig det heller)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...