Gå til innhold

Apple oppdaterer MacBook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel kan ikke si at dette var store oppgraderingen, noe som er fint for oss om har kjøpt Macbook i år. :) Er så kjedelig å måtte oppgradere allerede nå, når jeg vet at jeg må kaste penger etter Apple når Leopard kommer. :)

 

sitter selv jeg med en 2GB, 120GB Svart MacBook og er strålende fornøyd.

 

Egentlig er jeg litt skuffet over at de ikke er basert på Santa Rosa, og hvor er oppgraderingen til Mac Mini/MacBook Pro? Kanskje det blir lansert noe sammen med Leopard?

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg skal misunne eller føle synd på oppgraderingspolicyen til enkelte her. Min studentøkonomi begrenser seg i hvertfall til hardware kjøp når jeg trenger det og ikke når det har kommet en ny modell, selv om jeg studerer datafag.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om jeg skal misunne eller føle synd på oppgraderingspolicyen til enkelte her. Min studentøkonomi begrenser seg i hvertfall til hardware kjøp når jeg trenger det og ikke når det har kommet en ny modell, selv om jeg studerer datafag.

8621644[/snapback]

 

Men det er likevel litt lurt å kjøpe rett etter en oppgradering, rett og slett fordi du slipper den sure opplevelsen det er når de slipper en oppgradert versjon noen uker etterpå, gjerne også billigere. Selvfølgelig kjøper jeg hardware ved behov, men nå som jeg har behov for en laptop innen studiestart, venter jeg helst lengst mulig, i påvente av oppgraderinger eller tilbud. :)

Lenke til kommentar

Enig der. Jeg forstår meg ikke på Apple sin prispolitikk og hvordan de deler inn segmentene. Det er så forskjellig fra PC-laptop verden.

Har selv veldig lyst på en MacBook, men er tungt å måtte svelge det at man betaler mye ekstra for merke. Den svarte koster jo $200 mer enn den hvite med samme spesifikasjoner.

Hvordan ble det med LED-backlight da? Og ja Santa Rosa har kommet nå så jeg regner med det kommer MacBook med det snart også.

Lenke til kommentar