Gå til innhold

Tony Hawk's Proving Ground annonsert (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bringer denne noe nytt til serien?

THP8 var altfor kort, tok ikke akkurat lang tid å komme på top8.

 

Kunne ønske spillene lignet mere på THP1-3, hvor man slapp å lage sin egen dude, bare kunne cruise gjennom career med alle de gode gamle kjente =)

8622879[/snapback]

 

Ja, sånn det skulle vært. Har ikke giddet å spille igjennom noen av spillene etter 3'eren. Og please, få serien tilbake til PC :love:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Bringer denne noe nytt til serien?

THP8 var altfor kort, tok ikke akkurat lang tid å komme på top8.

 

Kunne ønske spillene lignet mere på THP1-3, hvor man slapp å lage sin egen dude, bare kunne cruise gjennom career med alle de gode gamle kjente =)

8622879[/snapback]

 

Pøh....du er passe lat som ikke gidder og lage din egen karakter..

 

Passe kult og lage sin egen kis og bare råne rundt og trikse på forsjellige spotter...

 

 

Menne..ont:Dette spillet virker lovende, har altid ønska at man liksom kunne edite Pre-made baner på spillet...og endelig har dem tatt inn igjenn filminga, som har vært vekke siden TH4 som jeg ikke husker feil...

 

offt: ett spørsmål , skulle det ikke være ragdoll ting i P8? hvor er dem a?

Lenke til kommentar

Virker som traileren var litt iscenesatt pga SKATE :) De turte ikke å vise mye av den useriøse combotriksingen som Tony Hawk har hatt lenge nå, men istedet viste bare rene triks som SKATE har. Tviler de har kvittet seg med det.

 

Personlig mener jeg SKATE kommer til å ta over dette markedet siden da må man virkelig streve for å få til ett lite triks, og det er det som er morro med skating. I Tony Hawk kan jeg ta salto og ta 900 uten å tenke meg om. Det blir for lett.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt forstå hvorfor det skulle være negativt at det er lett å få til enkelttriksene -- i hvert fall ikke all den tid kombinasjonene stadig er både utfordrende og tilfredsstillende.

 

Skate blir sikkert fint, det, men jeg ser ikke noen grunn til å dra ned i søla det Tony Hawk-serien åpenbart faktisk har bidratt med.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...