Gå til innhold

Omtale av F.E.A.R. (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så veldig rart..

 

Arkitekturen er ganske lik på pc og 360.. ps3 derimot er helt annerledes.. for at skulle blitt ordentlig bra måtte de nok startet ganske fra scratch, noe de helt klart ikke gadd for et spill som allerede var såpass gammelt.

 

Tipper en ting gjaldt, få det ut billigst mulig og prøve å skrape inn noen kroner. Minimerer risikoen i forhold til å sette inn massive ressurser på et spill som sannsynligvis få ville kjøpt til ps3 uansett.

Lenke til kommentar

Venter bare på at bomba skal smelle.

 

"Assa, greit at FEAR til PS3 ikke er så bra som mange skull ønske men en 4 assa. Seriøst gamer.no, dere taper dere nå assa".

 

Fint skrevet omtale som vanlig fra Øystein. Kvalitet i vært ord, humor og underholdning gjennom hele omtalen.

Lenke til kommentar
Er ikke så veldig rart..

 

Arkitekturen er ganske lik på pc og 360..  ps3 derimot er helt annerledes.. for at skulle blitt ordentlig bra måtte de nok startet ganske fra scratch, noe de helt klart ikke gadd for et spill som allerede var såpass gammelt.

 

Tipper en ting gjaldt, få det ut billigst mulig og prøve å skrape inn noen kroner. Minimerer risikoen i forhold til å sette inn massive ressurser på et spill som sannsynligvis få ville kjøpt til ps3 uansett.

8611243[/snapback]

Akkurat det du sier her burde blitt poengtert i anmeldelsen, høres ut som det er maskinen sin feil og ikke utviklerne at det ble så dårlig.

Lenke til kommentar
Er ikke så veldig rart..

 

Arkitekturen er ganske lik på pc og 360..  ps3 derimot er helt annerledes.. for at skulle blitt ordentlig bra måtte de nok startet ganske fra scratch, noe de helt klart ikke gadd for et spill som allerede var såpass gammelt.

 

Tipper en ting gjaldt, få det ut billigst mulig og prøve å skrape inn noen kroner. Minimerer risikoen i forhold til å sette inn massive ressurser på et spill som sannsynligvis få ville kjøpt til ps3 uansett.

8611243[/snapback]

Akkurat det du sier her burde blitt poengtert i anmeldelsen, høres ut som det er maskinen sin feil og ikke utviklerne at det ble så dårlig.

8611804[/snapback]

 

Er nesten det samme som om jeg skulle ha sagt at det er veien sin feil for at toget ikke kan kjøre på den, når toget egentlig ikke har en dritt å gjøre på veien.

Lenke til kommentar
Er ikke så veldig rart..

 

Arkitekturen er ganske lik på pc og 360..  ps3 derimot er helt annerledes.. for at skulle blitt ordentlig bra måtte de nok startet ganske fra scratch, noe de helt klart ikke gadd for et spill som allerede var såpass gammelt.

 

Tipper en ting gjaldt, få det ut billigst mulig og prøve å skrape inn noen kroner. Minimerer risikoen i forhold til å sette inn massive ressurser på et spill som sannsynligvis få ville kjøpt til ps3 uansett.

8611243[/snapback]

Akkurat det du sier her burde blitt poengtert i anmeldelsen, høres ut som det er maskinen sin feil og ikke utviklerne at det ble så dårlig.

8611804[/snapback]

 

Utviklarar har prestert å porte spel frå PC og Xbox 360 til PS3 før utan større problem, så det synest eg ikkje er eit godt nok argument. Eg held heller ein knapp på dårleg arbeid.

 

Eg ser til dømes ikkje heilt logikk i at det skal vere etterslep på skytinga fordi PS3 har anna arkitektur.

Lenke til kommentar

Jeg ser rett og slett ikke poenget med at det er arkitekturen sin feil at spillet er dårlig. Faktisk er det et så meningsløst utsagn at jeg ikke finner ord. Hvordan skal det være arkitekturen sin feil at spilelt ble dårlig? Det er da ikke arkitekturen som porter spillet, er det vel? Hvis utviklerne ikke greier å porte spillet skikkelig over på PS3 er det ene og alene deres egen feil.

 

Joda, man kan godt bruke unnskyldnignen om at akritekturen på PS3 er helt anerledes, og dermed vasnkligere å porte til. Men dette unnskylder fortsatt ikke dårlig arbeid. Hvis utviklerne ikke er istand til å endre spillmotoren og programkoden i den grad det er nødvendig for den nye arktitekturen kunne de like så godt latt være å ta seg bryet. Skal de først porte et spill får de gjøre det skikkelig!

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Akkurat det du sier her burde blitt poengtert i anmeldelsen, høres ut som det er maskinen sin feil og ikke utviklerne at det ble så dårlig.

8611804[/snapback]

Det er vel påkrevd at anmeldere må lime inn en disclaimer der de poengterer at de aldri skylder på hardware for at folk her inne ikke skal tilte ja.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...