Gå til innhold

Nytt rollespill fra Dungeon Siege-skapere (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli spennende og se hva som kommer.

Nå er det vell ikke akkuratt rollespill som har vert Tylers store geskjeft i det siste, men som du beskriver så godt, når de setter i gang med noe så blir det omfattende.

 

Chris er en helt for min del, så jeg gleder meg.

 

Ingen info om det er bare rollespill, eller Online rollespill?

 

Syns pure rolle spill som Oblivion ikke er min stil.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Liker egentlig ikke hvorfor alle på død og liv må bruke ordet "konsoll" om noe som forenkles. Jeg er av typen som liker rollespill, av typen BG NWN (var noen gode custom campaigns der pluss en råkul RP server jeg spilte litt på) og ett par andre. Jeg spiller også litt "lettere" RP'er og til tider action rpg'er.

 

Oblivion ett av de lettere spør du meg. Greit, beskrivelser som "west of town" som ender med at du lurer på om NPC'n mener ene halvdelen av verdenen er vest og andre halvdel øst så blir det litt for mye. Men ei forbaska pil som står pent på kartet, hvor du ikke engang har utforsket? Hadde de forandret det, slik at du kanskje fikk den opp når du var nærme så hadde det hjulpet. Og ikke det fordømte lvl systemet, ett RPG som "straffer" sosial/ikke kamp fokuserte spillere på en så banalt dum måte har jeg ikke sett på lenge, men sånn er jo den saken.

 

Men, håper dette blir ett spill jeg kan more meg med noen timer :>

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...