Gå til innhold

Firefox til mobilen er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:wee:

 

Ja, jeg foretrekker IE. Nå som IE støtter tabs og har phishingfilter ser jeg ingen grunn til å bruke Firefox lengre. IE ser bedre ut (ikke kom her med disse themene til Ff), er raskere og er laaangt bedre integrert med operativsystemet. Dessuten har jeg aldri slitt med spyware og virus noen gang i mine mange år som PC-bruker.

Lenke til kommentar
:wee:

 

Ja, jeg foretrekker IE. Nå som IE støtter tabs og har phishingfilter ser jeg ingen grunn til å bruke Firefox lengre. IE ser bedre ut (ikke kom her med disse themene til Ff), er raskere og er laaangt bedre integrert med operativsystemet. Dessuten har jeg aldri slitt med spyware og virus noen gang i mine mange år som PC-bruker.

8588883[/snapback]

 

IE er langt bedre når det kommer til Windows og integrering, absolutt.

Det er som regel brukerfeil det ligger på.

 

Jeg bruker FF, helt ren og pen uten themes og mye annet shit.

Lenke til kommentar
Den vil antagelig gi lett aksess til Google-søk, det er jo fjernet fra Opera Mini...
Ikke fjernet, litt vanskeligere tilgj. bare. Du kan adde google.com som bokmerke.

Joda, det er fremdeles mulig å gå til adressen for google og søke derifra, men det er ikke lengere mulig å få Google inn på søkesiden. Å gå via et bokmerke er langt mer tungvint og mye tregere.

 

Tjenesten har blitt så mye dårligere at det drastisk har redusert mitt bruk. Hvorfor ikke bare la brukeren velge selv?

 

Det er nettopp slike fundamentale og forbrukerfientlige valg som gjør at Opera blir stadig mindre på plattformer hvor de har konkurranse og at de ikke har den suksessen de kunne hatt der hvor de er enerådende.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare la brukeren velge selv?

Brukeren fikk ikke velge selv da de brukte Google heller.

 

Det er nettopp slike fundamentale og forbrukerfientlige valg som gjør at Opera blir stadig mindre på plattformer hvor de har konkurranse og at de ikke har den suksessen de kunne hatt der hvor de er enerådende.

8593623[/snapback]

Hvilke forbrukerfiendtlige valg har Opera tatt? Hvilke platformer blir de mindre på?

 

Inntektene til Opera øker kraftig på alle områder. PC-inntektene økte med mer enn 100% i fjerde kvartal 2006. I følge Net Applications har Opera hatt en jevn og gradvis økning i markedsandeler siden Firefox kom på markedet.

 

Jeg skjønner ikke helt hvor du får det til at Opera blir stadig mindre. Tvert imot, til tross for økt konkurranse på blant annet mobil så vokser Opera seg bare større og større.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...