Gå til innhold

Omtale av Silverfall (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er jo utrolig bra at vi har to skriftspråk her i Norge, for det blir jo så variert og unikt... vi burde vel lage enda ett skriftspråk for enda litt mer variasjon. Synd at de aller fleste synes at den lille utveksten som kalles nynorsk burde ha blitt kappet av for lenge siden. Dette ser du helst på skoler der de tvangslærer nynorsk til studenter som kunne ha lært noe brukbart! Arranger en poll og se for deg selv. Egentlig så bryr jeg meg ikke om det er nynorsk eller bokmål, men synes det er utrolig unyttig at vi har to.

Lenke til kommentar

Jeg syntest Silverfall i første omgang var litt sånn hmmm wow kor rar grafikk og tjaaa var vel ikke det som lå på toppen av spillista mi så jeg slettet det. noen dager senere fikk jeg litt sånn Diablo 2 sug og tenkte hmmm kan Silverfall kanskje covre litt av det suget? jupp det kunne det, men ikke 100% bare sånn 80% satisfaction;)

Men det begynner å bli spennende etterhvert som man kommer ut i historien og får velge sin side mellom teknologisk og naturen:) En ting jeg ergrer meg over er at jeg trykte for fort på en knapp som gjorde at jeg sa nei til en ekstra companion! og snakker med han igjen så er det bare en dialog jeg kan ta og den sier at jeg fortsatt ikke vil ha han! ARG! men ellers synes jeg silverfall er konge:) spesiellt etter jeg oppdaget at man kunne trykke på mapet dit man skulle teleporteres(aka storbyer og spessielle steder). Men det eneste jeg synest spillet mangler litt er muligheten på å oppgradere utstyr ala Gem's og Rune's i D2:)

 

Nynorsk NFTW

Lenke til kommentar
Må lese URL eller "anmeldermaskin" for å finne ut at dette faktisk er til PC... ikke krise, bare nevner det :)

8594360[/snapback]

Hvis du titter i produktinformasjonen øverst til høyre, står det der. Det står også på oversiden av karakteren, samt på forsiden, der man klikker seg inn til artikkelen.

 

Men det kan godt hende at vi kunne gjøre det enda tydeligere. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cWCmM4Uy

En liten fotnote til reviewen:

For deg som ikke er hypp på "TAGES 5.5" bør du unngå denne tittelen.

 

On a personal level:

Leste ikke review av språklige årsaker.

Endret av Slettet-cWCmM4Uy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cWCmM4Uy
Tages 5.5?

8607275[/snapback]

Er en kopibeskyttelse

8609291[/snapback]

 

Eller en kopi-begrensning, alt ettersom hvor mye "forbruker-rettigheter" du ønsker å miste eller gi avkall på.

Endret av Slettet-cWCmM4Uy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...