Gå til innhold

Mini-PC i ny utgave


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette fullversjoner av windows? for vis du kjører Windows Vista Home Premium, så blir vel 800 MHz i svakeste laget?

 

Da er det vel bedre med en 12" maskin, disse er små og enkle og ta med seg, i tillegg til at disse maskinene koster mindre og har bedre ytelse, men vis du absolut skal ha en 7" maskin så er det vel greit nok.

 

Kom foresten på at disse må være ypperlige som GPS i bil..., men til dette er di nok litt i dyreste laget.

Lenke til kommentar

Det er ikke en dobbeltkjerne prosessor i denne. Det er en ny uannonsert prosessor som Intel har laget for å konkurerer med lavstrøm/pris utgavene til Via C7-M. Samsung fikk faktisk ikke lov til å si hva prosessor det var i den under lanseringen på Cebit.

 

Jeg har Q1P og er svært fornøyd med den, men Q1U har masse godiser jeg skulle gjerne hatt også... men det blir for dyrt å oppgradere.

 

Mange sier at Vista går ganske tregt på Q1U så prosessoren er nok litt i laveste laget. Personlig syntes jeg at de skulle hatt toppmodellene med Windows XP Tablet edition som funger mer enn bra nok på disse enhetene. Men jeg skjønner jo også at Microsoft vil legge XP dødt nå og pushe Vista til UMPC produsenter også.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...