Gå til innhold

HPs HDX-monster lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
levetid på batteri? 2.5 minutt

 

Vel... På denne maskinen så kan vel batteriet kalles en integrert UPS løsning. Den er vel mer for folk som er lei av og ha boksen plassert ved siden av maskinen!!

 

Jeg synes den ser helt grei ut. Jeg hadde ikke kasta den om noen ville gi den til meg!

Lenke til kommentar

jeg må inrømme at jeg ikke forstår en sånn maskin. Bærbar pc? Stasjonær pc? Batterilevetiden gjør at det er uaktuelt å jobbe på batteri. 7 kg pluss kabler gjør at den ikke er enkel å ha med seg.

 

Skal man bruke den til dataspill? 20" skjerm er lite å spille spill på (samme med 17" bærbare) tastatur og pad er slitsomt å spille på siden de sitter fast på skjermen. Kan ikke skyve tastatur til seg og finne en skikkelig god stilling. Pluss prisen. Får en heftig pc til den prisen inkludert skjerm.

 

Bruke den som bærbar? Kan ikke ta med seg denne overalt pga at batteriet dør på sikkert en time eller noe. Sitte med denne på fanget mens man ligger og sløver på sofaen?

 

Men vi er alle forskjellige. Bærbare monstre er det mange av nå så det må jo være noen som liker dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F
Tja, hvorfor ikke? Skulle dog gjerne ha sett 1920x1200 oppløsning i stede, synes godt de kunne ha vært med på et slikt monster

8579095[/snapback]

Det er jo synd for deg som går glipp av de beste laptopene.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Dette er som nevnt før ingen bærbar maskin. Kall det en hybrid. Du kjøper ikke en slik en for å ha noe på fanget når du sitter i godstolen og surfer. Er vel mer retta mot gamere og andre ungdommer som istedet for å drasse rundt på en hel desktop kan klappe igjen lokket og ta den med på div LAN.

Likte den fine festemetoden på skjermen så den kan draes foran tastaturet. Fin når en ser på film osv :)

Jeg for min del hadde ikke kjøpt meg en slik en, men det er fordi jeg må ha noe jeg kan spille litt på, pluss at jeg har den på fanget eller armlenet på godstolen.

Lenke til kommentar

Ikke en bærbar for å dra med seg over alt nei,men en ypperlig maskin for å ta med seg i bilen og bruke når du skal presangtere ting på bedrifter rundt om, i tillegg er dette en ypperlig maskin for alle som ønsker en maskin med stor skjerm og som samtidig ikke tar opp masse plass stående hjemme i stuen

Lenke til kommentar

<Er vel mer retta mot gamere og andre ungdommer som istedet for å drasse rundt på en hel desktop kan klappe igjen lokket og ta den med på div LAN.

 

Her har vi et bruksområde ja.

 

<Er 20 tommer lite å spille spill på? Da er du nok litt bortskjemt mtp skjermstørrelse....

 

Tja, synest du det?

 

6000 Så får du en god 22 tommer. Litt mere så har du 24 tommer. Det fremmer spill opplevelsen vil jeg tro, men jeg spiller ikke så mye lengre da. De fleste spillene jeg har spilt var på en 14 tommer :)

Lenke til kommentar
i tillegg er dette en ypperlig maskin for alle som ønsker en maskin med stor skjerm og som samtidig ikke tar opp masse plass stående hjemme i stuen

8579750[/snapback]

 

Kjøp en holder-arm til skermen, og et litt kompakt kabinett så har du noe som tar opp mindre plass enn denne greia.

 

Foruten det så koster denne like mye som 2 mer eller mindre vanlige PCer, litt dyr for mye av den foreslåtte bruken i mine øyne.

 

AtW

Lenke til kommentar
<Er vel mer retta mot gamere og andre ungdommer som istedet for å drasse rundt på en hel desktop kan klappe igjen lokket og ta den med på div LAN.

 

Her har vi et bruksområde ja.

 

<Er 20 tommer lite å spille spill på? Da er du nok litt bortskjemt mtp skjermstørrelse....

 

Tja, synest du det?

 

6000 Så får du en god 22 tommer. Litt mere så har du 24 tommer. Det fremmer spill opplevelsen vil jeg tro, men jeg spiller ikke så mye lengre da. De fleste spillene jeg har spilt var på en 14 tommer :)

8579773[/snapback]

hvis du syntes 20" er for lite da ER du bortskjemt på skjermstørrelser :p

For min del er en 19" nok. til gaming ivvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...