Gå til innhold

Sony Ericsson T650i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes telefonen virket veldig pen og hendig. Det er ikke min type telefoner, men de selger godt. Jeg tror SE hadde vunnet på å fikse samme blitzen som i K800/K810.

 

Ellers hadde jeg håpet på flere telefoner med UIQ, jeg er spent på når vi får se resultater av at SE kjøpte opp UIQ. Er spent på når vi får se telefoner som motorola z8.

 

P1 virket jo spennende, men jeg lurer på om de da har fikset en del småting som plager meg med P990 / M600 i menyene. Eksempelvis mangel på profilvalg utover stillemodus.

Lenke til kommentar
Jeg synes telefonen virket veldig pen og hendig. Det er ikke min type telefoner, men de selger godt. Jeg tror SE hadde vunnet på å fikse samme blitzen som i K800/K810.

 

Ellers hadde jeg håpet på flere telefoner med UIQ, jeg er spent på når vi får se resultater av at SE kjøpte opp UIQ. Er spent på når vi får se telefoner som motorola z8.

 

P1 virket jo spennende, men jeg lurer på om de da har fikset en del småting som plager meg med P990 / M600 i menyene. Eksempelvis mangel på profilvalg utover stillemodus.

8579764[/snapback]

 

P1 er egentlig en "gammel" model, den var i hendene på flere allerede på slutten av 06, derfor bruker den det gamle 3.0.

Usikker på om den kommer ut med dette, eller om SE får surret seg til 3.1 versjonen ved utgivelse.

Mht UIQ skjer det endel, men ikke noe vi ser her og nå.

Det har vært en rekke endringer i porteføljen til SE iår, og det ser ut til å fortsette, dessverre.

Slutten av dette året blir definitivt mer spennende enn begynnelsen har vært..

 

Den største endringen fra P990 og M600 til P1 er økt RAM, mener den er 4 doblet (?)

Det betyr at den er raskere til å åpne aplikasjoner og generelt raskere i menyene enn tidligre UIQ3.0 har vært.

 

T650 er som 6300 fra Nokia, en klassisk telefon, ment for bredden av kjøperne, dvs ikke nødvendigvis de som er her inne og kikker.

En oppgradert K610 omtrent.

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...