Gå til innhold

Sniktitt på Forza Motorsport 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir et av årets høydepunkter for undertegnede.

Bare for å banne litt i kirka så kan Halo 3, for mitt vedkommende, skilte med en forventingsfaktor på 2/10 i forhold til dette spillet.

 

Microsoft Wireless Racing Wheel? Check!

Playseat Evolution, Solberg Edition? Check!

Preorder, Forza Motorsport? Check!

Whiskey and beer? Check!

Lenke til kommentar

Man må nesten se i førsteperson, ja.

 

"– Hvis du for eksempel bruker timevis på å konstruere et bilde av hodet til Homer Simpson, kan du nå enkelt lagre hodet hans som et merke, og klistre det rundt på bilene dine, forklarer sjefsdesigner Dan Greenawalt."

 

Vannvittig bra! Husker jeg brukte mange timer på å designe diverse logoer som Thyrfing, Power Tyres (RC), Star Wars og One piece. :D

Jeg håper de har fikset den dumme feilen fra eneren hvor klistermerkene på den ene siden ble skjeve om de ble kopiert fra den andre siden. Det var utrolig tungvint da man måtte gå over alle klistermerkene på nytt for å plassere dem riktig. =/

Lenke til kommentar
Høres veldig bra ut med forskjellige måter å "trimme" bil på osv. Eneste jeg kan se som jeg ikke liker er grafikken, den ser litt "gummi" aktig ut, cartoon'ish. Vanskelig å forklare, kunne tenkt meg noe som så mer realistisk ut ihvertfall.

8573090[/snapback]

 

grafikken er bra nok for meg da, bare spillopplevelsen er er like bra som andre toppspill, er jeg fornøgd.. gleder meg å kjøre og trimme de de bilene i forza motorsport 2 :D

Lenke til kommentar
Tårevåte nyheter dette her :p spiller NFS: Carbonade for å lindre forza abstinensene :p

8578150[/snapback]

 

Å spille NFS: Carbon for å lindre forza-abstinenser må være som å ta et skudd med hestespiss for å lindre suget etter heroin :whistle:

 

Vil ha demo nå!!

 

Edit: tegnsetting er en fin bil.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Å få til fartsfølelse i tredjeperson er ganske vanskelig, iallefall om man ikke skal begynne å ty til blur og andre kjipe triks.

 

Det er uansett bumpercam som duger, jeg har iallefall mye bedre kontroll i førsteperson-view enn i tredjeperson i bilspill.

 

Uansett, dette gleder jeg meg meget til, og en flott skrevet preview.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...