Gå til innhold

World of Starcraft i Korea? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare jeg som synes dette høres spennende ut? Greit nok, det er en fare for at de lager en wow-klone med starcraft-tema, men... Kan jo bli spennende dette!

 

Skulle jo selvsagt heller sett at en Starcraft II kom på banen, men...!

8554787[/snapback]

 

 

jeg synes det høres utrolig spennende ut! lvl 1 zergling:P eller lvl1 ghost? hehe

kunne faktisk tenkt meg å spille det jeg, siden wow begynner å bli litt oppbrukt, så er jo dette en god ny ting å komme med, håper faktisk at det blir litt wow stil i det.. vertfall grafikk messig..

Lenke til kommentar

Nope. Not happening.

 

Som sagt tidligere, ingen spillselskap er villig til å annonsere en tittel når utviklerne ikke er ansatt ennå. Og Blizzard er viden kjent for å holde lokket tettere enn hermetikk helt frem til spillet er klar for demonstrasjon.

 

De ansetter nye folk nå enten for å lage en ny "engine" til WOW, eller for å lage et nytt MMO, men det er ikke det de kommer til å annonsere den nittende. Personlig håper jeg på Starcraft 2.

Lenke til kommentar
Som sagt tidligere, ingen spillselskap er villig til å annonsere en tittel når utviklerne ikke er ansatt ennå.

Det at Blizzard søker etter nye medarbeidere betyr ikke at de ikke allerede har et stort team som jobber med prosjektene de trenger hjelp til. Store utviklere som Blizzard søker nesten kontinuerlig etter nye folk (det er bare når stillingsannonsene gir hint om kommende, ikke-annonserte prosjekter at det blir snakk om det).

Lenke til kommentar
Om det ikkje blir Starcraft RTS så blir eg veldig skuffa. Diablo 3(ikkje som mmorpg) er godkjent.

 

Om det ikkje blir ein av disse så har eg null niks tro på at dei greier å fange min oppmerksamheit for deiras neste spel.

8554821[/snapback]

Diablo som MMO kunne jo blitt genialt, såklart med full pvp! :D

Starcraft på den adre siden er jeg ikke så sikker på. Tror nok det gjør seg best som RTS.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nei, nei, nei, for all del ikke kom med noe World of Starcraft. Hva slags tull er det da?! For håpe det er bare løse rykter og bullshit.

 

Personlig håper jeg på et nytt Diablo spill.

Diablo 3 hadde gledet meg forferdelig mye :)

Lenke til kommentar

Håper det blir en av disse:

 

1. Starcraft 2

2. Warcraft 4

3. Diablo 3

 

Det er jo nesten garantert at alle disse kommer før eller siden, ettersom de sier de ikke har avsluttet noen av disse spill-franchisene.

 

Om det så er er et MMO som blir annonsert, tror jeg det er mer sannsynelig at det er snakk om et diablo spill med støtte for mange flere spillere en tidligere. Et slags semi-MMO kanskje.

 

Eller kanskje en helt ny grafikk-motor til WoW (ekstremt mange WoW spillere vil ha dette).

 

Uansett blir det artig å se hva det blir, men håper virkelig ikke et Starcraft MMO.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...