Gå til innhold

Nå får du kjøpt Sony Ericsson W610i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En av Sony Ericssons tynneste Walkman-telefoner har dukket opp i nettbutikkene. Spesielt dyr er den heller ikke.

Ikke spesielt dyr? Den der må jeg være ganske uenig i.

 

En liten sammenligning fra prisguiden om hvilke Nokia man får for samme pris eller lavere:

E61 - En helt annen type mobil, men stor skjerm, Symbian, 3G og Wifi for 200 kr mindre.

 

7390 - 3G, Edge, 3,2 mp autofokus kamera, QVGA-skjerm og stor ytterskjerm. 100 kr mindre.

 

6288 - 3G, QVGA-skjerm, osv.. 50 kr billigere..

 

SE er ikke kjent for lave priser, og heller ikke denne gangen.

 

Billigste pris:

Laveste pris. Prisen betaler man ikke for.

 

Nå er det også på tide å legge med større minnekort enn 512 mb, når 1gb koster så lite som 200 kr. Mange vil nok kjøpe 1gb og bare la det medfølgende kortet ligge å samle støv.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne telefonen i over en uke, og jeg bestilte den fra Djuice.no på nettet. :) Men den er faktisk ikke veldig dyr, fikk den for 1700 med Djuice Allstar(ikke bindingstid).

 

Og en ting til, de telefonen du listet er ganske annerledes og er ikke helt på høyde med Walkman-telefoner når det angår funksjonalitet på musikkavspilling.

Endret av Løve
Lenke til kommentar

Man må huske på at telefonene du har listet opp kom for en stund siden og at prisen på telefoner hele tiden synker.

Dessuten er det svært få som vurderer å kjøpe noen av de telefonene du listet opp istede for W610i (eller motsatt)

Lenke til kommentar

Joda, de er gamle mobiler, men det endrer ikke helt hva de har å tilby for pengene. Hvilket minus er det for kunden at modellen ikke er helt ny på markedet?

 

Ja, ingen av de jeg listet er direkte musikkmobiler, men 6300 duger som mp3-spiller, 6288 gjør vel og det men noe svakt batteri. Nokia 5300 til 1700 kr har større og bedre skjerm, 600 kr billigere, men selvfølgelig noen svakheter den og. 7390 egner seg vel også fint til mp3.

 

Nettopp dette er jo det SE har fått mye kritikk for i det siste. De lanserer en rekke nye modeller med stort sett samme teknologi som før, bare for å skru prisen opp. De pusher ikke lenger på hverken teknologibomber eller mobiler som gir masse for pengene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...