Gå til innhold

Hotmail-etterfølger på mandag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk tilbud om å oppgradere for lenge siden. Sist sommer tror jeg det var. Har hatt live siden da. Beta seff, men det har ikke forandret seg siden det, eneste som skjer på mandag er vel at den røde "beta" skriften forsvinner.

8534222[/snapback]

Forhåpentligvis fjerner de ikke bare "beta" skrifen. De burde også gjøre noe med hastigheten, sånn som det er i dag tar det jo en evighet å åpne mailen.

Lenke til kommentar
Fikk popup på MSN i går om å oppgradere, skøy med inbox på 2 gb som jeg bare bruker 0,5% av :p hehe..

Er sikkert veldig fint og flott alt sammen for den som trenger det...

8534535[/snapback]

2gb ja... men les rettighetene... fant ganske my interessant der da jeg oppgraderte. Jeg skifta fort på private ting, og lar den stå igjen som reklame plassen min bare...

 

Det kan vell også nevnes at mailen var fri for reklame i begynelsen, noe jeg likte serdeles bra :love:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Fikk popup på MSN i går om å oppgradere, skøy med inbox på 2 gb som jeg bare bruker 0,5% av :p hehe..

Er sikkert veldig fint og flott alt sammen for den som trenger det...

8534535[/snapback]

2gb ja... men les rettighetene... fant ganske my interessant der da jeg oppgraderte. Jeg skifta fort på private ting, og lar den stå igjen som reklame plassen min bare...

 

Det kan vell også nevnes at mailen var fri for reklame i begynelsen, noe jeg likte serdeles bra :love:

8534636[/snapback]

 

Reklame er ikke et problem for meg, har aldri vert det heller...

Selv om jeg kanskje bir lasset ned gjør det meg ikke så mye :)

Jobber med reklame :tease:

Lenke til kommentar

Vil alle hotmail-kontoer automatisk bli ført over på det nye systemet, eller vil det være mulig å fortsatt bruke det gode gamle opplegget? Prøvde live beta en stund, og ble ikke særlig begeistret, så håper i det lengste på at de vil la det gamle systemet bestå for de som ønsker det

Lenke til kommentar

Fullversjonen skal fungere både i IE og Firefox. Bruker du Opera får du ein så kalt "klassiske versjonen av Windows Live Hotmail".

 

Hastigheita kunne sikkert vore litt betre, men det er ikkje noko problem å bruke Live Hotmail til vanleg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...