Gå til innhold

Kulturo: Spider-Man 3


Gjest beritellingsen

Anbefalte innlegg

Gjest beritellingsen

Den vennligste veggkryperen i nabolaget er klar for sin tredje runde på storskjermen. Er alle gode ting tre for edderkoppsuperhelter også, eller går avslutningen på filmtrilogien opp i spinn?

Les mer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig omtale for min del. Å klage over manglende action?

 

Problemet denne filmen hadde var at det var så mange karakterer med så det går utrolig fort i svingene og mye hastverk her og der. Men action og humor er det mer enn nok av i denne filmen og den omfavner Spider-man slik vi fans kjenner bladene veldig bra.

 

Det eneste problemet jeg har hadde var at det var for mye historie som ble prøvd å bli presset mellom 2 1/2 time.

 

Dette er en fornøyelig film. Synd Batman må dras inn i dette som en slags sammenligning mot slutten av omtalen. Hva i alle verden er det?

 

En Spider-Man film i stil av Batman Begins ville vært forferdelig (og jeg likte BB). Det er så forskjellig konsept, helter og historie som skal fortelles.

 

Spider-Man 3 er ikke en film for de realismekåte. Den er en film for de som liker eventyr, popcornfilm og leking med karakterene. Er man en surpomp av karakter så bør man gå for det morbide BB fremfor en humørspredende film som dette som kommer i beste Hollywood stil. Den er en artigere opplevelse enn Batman Begins. Det er alle Spider-Man filmene. Men så satser ikke BB på å være artig. Derfor er sammenligning ikke helt på sin plass. :)

 

Terningkast fem for min del. Syntes denne omtalen bommet på hva som burde kritiseres. Action er absolutt ikke noe den manglet, på langt nær.

Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke helt enig i denne anmeldelsen. Synes det var en morsom og underholdende film, med nok action, drama, humor og småfunky musikk.

Skal man trekke frem noe negativt, så er jeg enig i at det ble for mange karakterer og hendelser som skulle presses frem på kort tid.

Synes personlig at Kirsten Dunst spilte altfor grinete og selvopptatt i denne filmen, så skjønner ikke helt hva spiderman ser i henne...

 

Liker blackspidey best jeg...han trenger litt attitude, så han ikke blir for dumsnill!

 

8/10 for min del. Jeg gikk for å bli underholdt, og jeg ble det!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...