Gå til innhold

Demo av The Hell in Vietnam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, jeg elsker slike spill som dukker opp fra ingen steder!

 

Utifra bildene på nettsiden så det jo ikke så halvdårlig ut, så jeg laster ned nå. Ikke store forventninger, men kan jo bli ganske så spennende. :D

 

EDIT: Må skryte av gamer.no's bittorrent-satsning, da det er noe av det råeste jeg har vært borte i på lange stunder. Mye bedre enn FTP-opplegget som var brukt før! Keep it up!

 

EDIT2: Hahaha, ikke bare bestemte spillet seg for ikke å fungere, men det skiftet ogsnå navn og handling til "Terrorist Takedown War In Colombia. Ja, disse polakkene dere... :!:

 

post-67633-1177937828_thumb.jpg

Endret av Hawko
Lenke til kommentar

Dette spillet var ikke veldig bra. Våpen- og spiller-modellene så forsåvidt brukbare ut, men resten var heller dårlig. Du er helt alene mot 20000 vietnamesiske tomskaller 99% av tiden, og med en gang man får en lagkamerat "ved sin side", så står bare lagkameraten og skyter overalt.

 

Styr unna, folkens. Dette spillet har like mye med krig, Vietnam, og realisme å gjøre som Doom. :thumbdown:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Dette spillet var ikke veldig bra. Våpen- og spiller-modellene så forsåvidt brukbare ut, men resten var heller dårlig. Du er helt alene mot 20000 vietnamesiske tomskaller 99% av tiden, og med en gang man får en lagkamerat "ved sin side", så står bare lagkameraten og skyter overalt.

 

Styr unna, folkens. Dette spillet har like mye med krig, Vietnam, og realisme som Doom. :thumbdown:

8504783[/snapback]

Hvis det er så dårlig må jeg jo teste det :lol:

Lenke til kommentar

jeg ble nysgjerrig og prøde spillet.

kan ikke si det var bra nei, spillet ser 2-3 år gammel men krever like mye som nye spill, hadde 15fps ved 1200x980.

spillet er satt i urbant miljø noe som jeg syns er kjedelig, finnes så mange spill med urbane miljø og vietnam gir deg en mulighet å sette spillet til jungelen.

spiller er jo helt likt alle andre FPS spill, one man army og alt det der.

 

det jeg likte med spillet var,

1. folka tålte ikke så mye, og det var jo fint.

2. A1 med 20 skudds mags er korslig, mye sjarm i det våpenet

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...