Gå til innhold

Starcraft 2 på vei? (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Blizzard skal snekre sammen Starcraft 2, så håper jeg virkelig at de ivaretar mer eller mindre alt som gjorde Starcraft (1) så utrolig bra! Starcraft hadde en tøff historie, ubeskrivelig spillbarhet og en nydelig enspillerdel. Den eneste forandringen jeg vil "tillate" er en grafisk oppdatering, men ellers håper jeg alt blir i tråd med forgjengeren.

 

Dette blir spillårets høydepunkt, uansett hvilket år det gis ut!

Lenke til kommentar

Eg trur dette kan bli bra, Blizzard har ikkje gitt ut eit RTS sidan Frozen Throne. Det vil bli mange misfornøgde Starcraft-fans som forventar ein kopi av originalen.

 

Har endå til gode å prøve eit RTS frå Blizzard som ikkje er bra, så eg lev i trua om at dette blir moro.

Lenke til kommentar

Tipper starcraft mmo :p

 

'Next-gen' title in the works from Warcraft developer

 

World of Warcraft developer Blizzard is currently recruiting for a new MMO title.

 

The company's recruitment site lists opportunities for a team working on 'next-generation massively multiplayer online games' in engine, tools and artistic fields.

 

The market-leading MMO developer recently announced its second annual Blizzcon event to celebrate its Warcraft, Starcraft and Diablo franchises, to be held in August.

 

The most recent release from Blizzard was Warcraft expansion The Burning Crusade, which sold over 3.5 million units in its first month of release.

 

Kilde

 

Er jo ikke helt sikkert dette gjelder samme sak, men mulig mulig.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Å herregud så fantastisk det hadde vært om det var Starcraft 2 de annonserer! Jeg har lest et sted (kanskje her på Gamer? - Jeg husker ikke) at den neste tittelen Blizzard skal annonsere er et spill i Starcraft-universet, etter uttalelse fra Blizzard selv, så det peker jo ganske tydelig i den retningen. :D

Lenke til kommentar

Dette minner meg litt om når Blizzard hadde en countdown på hjemmesiden sin hvor noe skulle bli annosert når den var over. Alle trodde det var Starcraft 2, men det viste seg til alles forbausning å være et platform spill kalt Starcraft Ghost. Dette spillet ble til slutt kanselert før det var ferdig.

Lenke til kommentar

Et nytt diablo-spill hadde vært fett det også. Håper det ikke blir et "World of.."-spill. Bruker nok tid på det jeg har...

 

Edit: Konseptet StarCraft Ghost er den største skuffelsen fra blizzard noensinne. Jeg er glad for at det aldri ble ferdig.

Endret av tankbug
Lenke til kommentar
Hvis Blizzard skal snekre sammen Starcraft 2, så håper jeg virkelig at de ivaretar mer eller mindre alt som gjorde Starcraft (1) så utrolig bra! Starcraft hadde en tøff historie, ubeskrivelig spillbarhet og en nydelig enspillerdel. Den eneste forandringen jeg vil "tillate" er en grafisk oppdatering, men ellers håper jeg alt blir i tråd med forgjengeren.

 

Dette blir spillårets høydepunkt, uansett hvilket år det gis ut!

8503772[/snapback]

 

Enig. Og om de i tillegg gir oss muligheten til å zoome ut til et respektabelt nivå i spillet blir jeg glad. Om ikke boikotter jeg det.

 

Eneste grunnen til at jeg sluttet å spille starcraft var da jeg oppdaget mapeditoren og begynte å lage kart. Der var det nemmlig en høyere oppløsning enn i spillet og mye bedre oversikt. Dette irriterte meg greseløst.

Lenke til kommentar

Personlig håper jeg selvsagt på Starcraft 2, som RTS spill, da Starcraft universet er det mest spennende for min del.

 

Men jeg er egentlig ganske sikker på at det blir en ny ekstrapakke til WOW eller "World Of Starcraft" eller Diablo 3. Ikke at Diablo 3 ville vært noe dårlig, men den franchisen har bare aldri interessert meg noe særlig. Men ville vært flott for Diablo fansen, de har ventet lenge på et nytt spill. :)

 

Kan også hende at Blizzard har et helt nytt produkt i tankene, eller en ny spillserie. Spinoffs er vel heller ikke ikke så utenkelig. Et UT2007/RainbowSix/Battlefield/CallOfDuty type spill i Starcraft universet kanskje?

Lenke til kommentar
Dette minner meg litt om når Blizzard hadde en countdown på hjemmesiden sin hvor noe skulle bli annosert når den var over. Alle trodde det var Starcraft 2, men det viste seg til alles forbausning å være et platform spill  kalt Starcraft Ghost. Dette spillet ble til slutt kanselert før det var ferdig.

8503935[/snapback]

 

 

Om jeg ikke husker helt feil så ble faktisk spillet helt ferdig. Men de sa spillet ikke var "bra nok" og derfor droppa de og slippe det ut til massene. Jeg tror nå i og for seg det var rein bull at de mente spillet ikke var bra nok. Ghost skulle slippes 1 år etter wow eller noe og de så hvor bra WoW solgte. Jeg tror de planla der og da etter og ha sett wow slå ann og droppe Ghost som singleplayer og heller ta det materialet de hadde for og lage et WoSC i stedet.

 

SC er uten tvil et av de beste RTS spillene noen sinne og det og sette seg ned og lage en oppfølger nå virker veldig risky. Det blir som om noen skulle sette seg ned og finne opp relativitets teorien på nytt. ^^

Lenke til kommentar
Jeg vil helst ha noe som ikke har med MMO å gjøre.

Nei, gi oss noe ordentlig bra. Tipper det blir Starcraft 2 og senere Diablo 3.

For all del håper jeg de beholder 2D stilen.

8504891[/snapback]

 

 

Oppfølgeren utvikles visstnok i 3D, og at det vil bli introdusert en ny rase. I tillegg vil de "gamle" enhetene få en solid overhaling.

 

edit: hvis det var starcraft 2 du mente da :p

 

 

håper selv at D3 kommer snart :) . aldri likt starcraft

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...