Gå til innhold

Acer går forbi Lenovo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og stadig flere ønsker vel bærbare pcer. :hmm:

 

Det blir spennende å se utviklingen videre når SSD, OLED og brenselsceller kommer for fullt.

8503303[/snapback]

Brenselceller tror ejg ligger langt frem i tid fordi det krever så mye infrastruktur helt ut til sluttbrukeren for å kunne fungere. SSD og OLED ser derimot til å komme allerede i år og vil nok ha mye å si for ultraportable maskiner.

Lenke til kommentar
Og stadig flere ønsker vel bærbare pcer. :hmm:

 

Det blir spennende å se utviklingen videre når SSD, OLED og brenselsceller kommer for fullt.

8503303[/snapback]

Brenselceller tror ejg ligger langt frem i tid fordi det krever så mye infrastruktur helt ut til sluttbrukeren for å kunne fungere. SSD og OLED ser derimot til å komme allerede i år og vil nok ha mye å si for ultraportable maskiner.

8503777[/snapback]

Jeg tenkte på minst 2-3 år frem i tid. Jeg tror at alle de tre punktene vil være med på å gjøre bærbare pcer mer attraktive for kundene.

 

SSD og OLED er teknologier som jeg selv har svært lyst til å prøve ut.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg mest til jeg kan få høyere oppløsning standard på bærbare, 1024*768 oppløsning med 17" skjermer suger balle i mine øyne

8505506[/snapback]

Ja mange skjermer har alt for lav oppløsning. 1680x1050 er ok på en 15,4"-skjerm for eksempel.

 

Uansett er det viktigere at skjermen viser klart og pent bilde. På det området blir nok OLED vesentlig bedre enn LCD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...