Gå til innhold

SP3 for Office 2003 på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og dette til tross for at Office 2007-salget går over forventning. Bra av Microsoft.

 

Theo343: det er bare å rulle ut SP3 senere, ikke noe stress. :)

8489807[/snapback]

Hehe jeg vet da det, men kjekt å kjørt den inn i installasjonsområdet når vi først skal ut med Office2003, istedet for å kjøre den ut senere ;)

 

Helt enig, en gledelig nyhet at de gjør dette. Og spesielt at man får 2007 ting i 2003.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Service Pack 2 for Office 2003 ble sluppet i september 2005, og nå er SP3 under utvikling.

1. Det er bra at de i det hele tatt lager SP3, håper de gjør det samme med WinXP.

2. Det skulle bare mangle at de har startet på utviklinga nå, et par år etter den forrige ble sluppet. Normalt starter jo utvikling av programvareoppdateringer omtrent samtidig med eller litt før forrige versjon slippes på markedet.

 

En rekke av endringene vil være usynlige for brukerne - blant annet vil kontorpakken få bedre beskyttelse mot angripere som prøver å utnytte sårbarheter i Office-programmene.

Med andre ord innrømmer de at den nåværende kontorpakken har for mange sårbarheter det går an å gjøre noe med. Lurer på hvor lenge disse sårbarhetene fortsatt vil stå åpne? Altså hvor lenge det er til de gir ut SP3.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt om en bra patch som heter OpenOffice, jeg lurer på om den fikser de fleste sårbarhetene. Den abefaler dog at man deinstallerer bloatware trojaneren MsOffice for bedre PC ytelse og økt sikkerhet.

8490643[/snapback]

ha ha ...

 

not.

 

Synes faktisk at Office-pakken til Microsoft er noe av det beste MS har klart å presse ut. Aldri hatt noen problemer der.

 

Uansett! En SP3 til Office er vel kjekt å ha!

Lenke til kommentar
Jeg har hørt om en bra patch som heter OpenOffice, jeg lurer på om den fikser de fleste sårbarhetene. Den abefaler dog at man deinstallerer bloatware trojaneren MsOffice for bedre PC ytelse og økt sikkerhet.

8490643[/snapback]

Hehe. Det må være månedens uttalelse det der :D

 

-hvorfor tok du ikke med Ubuntu som en windowsfix?? hehe :thumbup:

Lenke til kommentar
Lurer på om Word kommer til å støtte open office tekstbehnadlingsfiler etter denne pakken. Jeg er på utkikk etter en oppdatering eller et eller annet som gjørt at word støtter odt filer....anyone?

8498081[/snapback]

 

du kan prøve vedlagt fil...jeg fikk den ikke til å fungere, men kan hende det bare er jeg som er amatør :)

8498378[/snapback]

 

Av en 1siders nynorsk tekst var dette det jeg fikk ut:

PK ›Ž6Y|Îñ ì docProps/core.xmlmQËNÃ0 ü•È÷d R•`¥é ĉ—D% 7ãlR‹Ø±l§)ßÆOâ p

M[©ÇÙ ÏŽw~¾¾ËåVvÑ ½Z,II„Š÷µPí‚

 

Så er vist bare en amatør jeg også. Takk uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...