Gå til innhold

Nero-beta for Linux sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nero Burning Rom er nå kjent for å være et kvalitetsprogram. Den forrige versjonen for Linux (gtk1) hadde jo GnomeToaster sitt brukergrensesnitt med Nero sin burning engine. Nå får vi endelig noe som ser og føles ut som Nero, men for Linux. Gleder meg til å prøve dette.

Lenke til kommentar

Flott! Det er bra at Nero blir mer plattformuavhengig slik at det blir lettere for windows-brukere å føle seg hjemme i Linux. Dvs. overgangen fra proprietært OS til åpen kildekode OS er en stor fordel selv om programvaren det er snakk om fortsatt er proprietær.

 

Selv foretrekker jeg åpen kildekode brenneprogram på et åpen kildekode OS, men det Nero nå gjør er i hvert fall å hjelpe folk ett steg på veien mot det. :thumbup:

 

Takk til abene i redaksjonen for en Linux-relatert artikkel :)

Lenke til kommentar

Det var jo gode nyheter. Jeg tenkte å laste ned for å teste ut og ikke minst for å vise Nero at det er interesse.

 

Fikk følgende melding:

 

"The server may be overloaded due to a large number of downloads whenever a new trial version or update is released. If you do experience any server problems, please try again later."

 

Vi får ta det som et godt tegn ... :)

 

 

S

Lenke til kommentar
Det populære brenneprogrammet Nero er nå sluppet i en betaversjon for Linux 3 med blant annet Blu-ray- og HD DVD-støtte for dataopptak.

 

Whoah! Er Linux 3.0 kommet allerede? :p

 

Bør kanskje omformuleres, så det kommer fram at det er NeroLinux 3 som er lansert, og ikke Nero for Linux 3?

Lenke til kommentar

Hm... jeg lurer også på om jeg kan overføre lisensen min fra Windows-versjonen, evt. om det er mulig å få en oppgraderingspris fra Windows->Linux, men foreløpig har jeg ikke funnet noe info om det. Man kan jo spørre Nero om dette. De har et forum man kan sende meldinger til dem på.

 

Noen linker:

 

http://www.nero.com/eng/NeroLinux3Beta.html

http://club.cdfreaks.com/forumdisplay.php?f=104

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd neroLinux 3 beta litt nå må jeg si at jeg er ganske fornøyd med programmet. Har noen heller dårlige 2 lagsDVD'er her som Gnomebaker enkelt og greit nektet å brenne 7.2GB på siden fila visstnok var for stor. Dette gikk derimot på ca 20 minutter med neroLinux og dataen på dvd'en er som den skal også. Må si meg veldig fornøyd med dette programmet, og skal faktisk vurdere å kjøpe det da det en gang kommer i fullversion, men det får vi se litt på da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...