Gå til innhold

Hotmail-erstatter underveis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er liksom forskjellen? Sånn utenom navnet? Hva er dette live styret til Microsoft? Hva er forskjellen på Live Messenger og MSN? Er det noen nye teknologier?

8404540[/snapback]

 

Live har arvet noen funksjoner fra outlook, samt deler av utseende

8404549[/snapback]

jupp, ser ut som man bruker epost klient istede for en tam nettside.

En stund var siden reklame fri, det var toppers :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva er liksom forskjellen? Sånn utenom navnet? Hva er dette live styret til Microsoft? Hva er forskjellen på Live Messenger og MSN? Er det noen nye teknologier?

8404540[/snapback]

 

Live Messenger er helt utrolig ustabilt og henger seg ca en gang hvert femte minutt, og kan plutselig uten forvarsel begynne å spise flere hundre megabyte ram, mens msn messenger 7.0 fungerer stort sett greit.

 

Er det mulig å beholde gode gamle hotmail, eller blir man tvunget over på dette live-rælet enten man vil eller ikke? prøvde meg på live mail beta men gikk tilbake til gamle hotmail etter ett par uker... uendelig treigt i tillegg til at jeg ikke var spesielt begeistret over layouten (som jeg skjønner skal prøve å imitere outlook/outlook web access).

Lenke til kommentar

ang. msn messenger og dens ustabillitet er jeg desverre helt uenig i din konklusjon om at messenger er ustabilt osv..

 

din påstand kan være riktig men da tror jeg det har noe med maskinen du bruker.. for til vanlig så er messenger helt greit.. det er LANGT ifra perfekt

 

men hvis du er lei reklamen akn du enkelt fjerne dette med mere ved hjelp av a-patch(google er din venn)

 

good luck

Lenke til kommentar
din påstand kan være riktig men da tror jeg det har noe med maskinen du bruker..

8406796[/snapback]

 

Du kan sikkert gi maskinen noe av æren for det, men det betyr vel fortsatt at messenger 7.0 er ett bedre program enn 8.0 (aka live messenger), ettersom gode gamle 7.0 fungerer knirkefritt på nettopp den maskinen... ikke at 8.0 tilførte noe stort mer enn ett fancy design anyways da.

 

(maskinen er en to år gammel bærbar med gode specs og live mess fungerer like dårlig i XP som i Vista)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...