Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Z310i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simen1: godt poeng. Men hva var Ericcsons telefoner før sony kom inn i bildet ... nesten akterutseilte.

8401473[/snapback]

Nja, jeg vil si spesifikasjonsmessig overlegne, men dårlig design (med unntak av T68) og for liten skjerm sammenlignet med konkurransen. Ericsson var jo svært tidlig ute med blåtann, epost-tilgang, GPRS, fargedisplay, mange tynne/kompakte modeller og hadde svært bra batteritid og lav feilprosent. Nå har de meget pen design (Inkludert denne, tenk hvor mange fjortisjenter som ser Z310i i butikken og ønsker seg en sånn før de ser mangelen på mp3-spiller i spesifikasjonene), men ligger teknisk noe bak. F.eks har de kun en mobil med kombinasjonen smarttelefon og kamera, P990i. Dette skal være en toppmodell, men har måttet ned i ca 4000 kr på grunn av sterk konkurranse.

 

Jeg synes det bare blir klarere for hver ny mobil de lanserer at Sony står bak med design og PR, mens de satser på å gå i andres fotspor når det kommer til teknisk innhold. Innovatøren har blitt sminkør.

 

Min tre år gamle Sony Ericsson T610 kommer neppe til å bli skiftet ut med en ny Sony Ericsson når det blir på tide.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...