Gå til innhold

En annerledes skyvemobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

urk, komboen av falsk tømmerflate og knappene får meg til å tenke på møbler som besteforeldra mine har stående...

 

og jeg stiller meg tvilende til hvor lett det er å nå de øverste knappene på talltastaturet...

 

men jeg likte blits løsningen. og den ikke gir godt med lys så vil ingenting gjøre det :)

Lenke til kommentar

Ja som posten over her reagerte jeg med engang på den VELDIG skråstilte funksjons knapp flaten. Det er jo overhode ikke godt design. I lukket tilstand får man jo nesten ikke tak på mobilen for å nå dem, og i åpen tilstand tvinger man jo tommen til å bli bøye oppover.

 

Tre overflaten ser billig og amatørmessig ut. Skulle man gjort dette i tre ville man valgt en mer ekslusiv tresort.

 

De små knappene har aldri vært særlig populære da de taktilt føles "usikkre" ut. "trykker jeg eller ikke?". De føles harde og spisse under fingertuppene og er ikke komfortable.

 

Jeg synes det er rett og slett merkelig at man gir pressedekning og PR til ett konsept som åpenbart ikke er tenkt godt igjennom. Det er lov å bruke hode (amobil).

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...