Gå til innhold

Neverwinter Nights 2 får ekspansjon (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg, Rashemen og Red Wizards of Thay; here I come! :D Obsidian har forbedret spillet kraftig med de fem patchene som har kommet, og det blir bedre for hver gang. De har jo også opprettet ukentlige tråder om de forskjellige klassene for å høre hva folket synes burde forbedres og fikses, så det er i alle fall et tegn på at de tar NWN 2 seriøst, i likhet med hvordan Bioware behandlet originalen.

 

Jeg vil tippe på at vi kan spille som genasi i ekspansjonspakken, ettersom Obsidian hadde en avstemning om ønskede raser ikke lenge etter at NWN 2 kom ut, hvor genasi ble etterspurt av flertallet.

Lenke til kommentar
Har de siste patchene fikset spillet?

8376607[/snapback]

 

Spørs hva du mener med fikset. Hvis du mener at alle bugs er borte, så nei. Hvis du mener om det er spillbart, så ja. Spillet ble bedre etter 1.03-patchen, og det går oppover. 1.05 kommer hvert øyeblikk (beta-patch er ute). 1.06 er allerede underveis, og kommer om en stund.

 

Ytelsen har forbedret seg kraftig, så det hakker ikke så mye som før. Du kan velge flere kompanjonger samtidig, slik som i Baldur's Gate. Du kan skalere figuren du lager; bredde og høyde, Neeskha har fått hale, mange bug er fikset osv...

 

Edit: Glemte en viktig ting, AI'n har visstnok blitt mye bedre i 1.05. Obsidian har inkludert AI-skript fra Even's AI. Dessverre så fullførte jeg spillet for min andre gang rett før beta-patchen til 1.05 kom, så jeg har ikke testet det selv.

Endret av andir
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Fabelaktig :D nwn2 var fantastisk, bra at de skal fortsette den historien og at karakteren fortsatt lever etter hendelsene på slutten av nwn2 :)

8377176[/snapback]

Dvs at man starter på samme erfaringsnivå som man sluttet på i NWN2, typisk level 19-20 eller der omkring?

 

Sorry for bumping av en så gammel tråd, men jeg dro frem NWN2 i helga, smekket sammen en monk og dro gjennom åtte levler i løpet av søndagen. Fikk ikke nok og gleder meg til å komme hjem. Ikke lenge til høsten heller så da må jeg være klar ;)

Lenke til kommentar
Dvs at man starter på samme erfaringsnivå som man sluttet på i NWN2, typisk level 19-20 eller der omkring?

 

Ja. Du kan enten fortsette med den karakteren du fullførte NWN 2 med, eller lage en ny når du starter på tilleggspakken. Da begynner du på level 18, hvis jeg husker riktig.

 

Kommet mer informasjon om MotB siden denne tråden ble opprettet, så legger til noen oppdateringer her. Det har kommet noen nye konseptbilder og skjermbilder, som kan ses på IGN. Et intervju med Obsidians lead designer, Kevin Saunders, kan leses på Firing Squad sine nettsider. GameBanshee har også et intervju med samme person.

 

Av nye raser kan man denne gangen spille som Genasi, hvor man kan velge hvilket element man skal være. Red Wizard of Thay har blitt bekreftet som en av de nye prestisjeklassene man kan velge, samt noen til som jeg ikke husker i farten. Av nye baseklasser kan man denne gangen velge Favored Soul, som er en slags sorcerer som kaster Divine magi, i stedet for Arcane magi. D&D-entusiaster vil sikkert rette på meg hvis jeg tar feil.

 

Man er ikke bundet til noen kompanjonger denne gangen, så man kan løpe rundt alene, og til og med drepe kompanjongene hvis du føler for det. Blant de nye kompanjongene vi har hørt om, går en av dem under navnet One of Many. Episke levler opp til level 30 har blitt bekreftet, med nesten alle de episke featene som fantes i HotU, samt noen nye som Obsidian utvikler i samarbeid med Wizard of the Coast.

Endret av andir
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...