Gå til innhold

Selger navnet sitt på eBay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kommer payoffen... JA, jeg vant budrunden, og nå skal dere på forumet få lov å bestemme hvilket navn Lasse skal få...

 

Vi begynner med å kaste opp noen navn, så stemmer vi deretter over hva navnet skal bli..

 

OG for dere som trodde jeg var døll sånn, nå vet dere bedre..

Tenkte en stund på "tilhørerstoolman" eller stoolmanstoy eller noen sånt.. men etter å ha tenkt godt og lenge på dette, har jeg kommet frem til at vi kjører et ideverksted på alternative navn, og jeg forelsår av Simen1 holder styr på navnene hvis han gidder.. deretter stemmer vi.. jeg skal fikse en poll på dette. Han er medlem på forumet, ergo; His ass is ours!!!

 

Se på dette som en gave fra meg for alt dere har gitt meg...

Lenke til kommentar
Nå kommer payoffen... JA, jeg vant budrunden, og nå skal dere på forumet få lov å bestemme hvilket navn Lasse skal få...

 

Vi begynner med å kaste opp noen navn, så stemmer vi deretter over hva navnet skal bli..

 

OG for dere som trodde jeg var døll sånn, nå vet dere bedre..

Tenkte en stund på "tilhørerstoolman" eller stoolmanstoy eller noen sånt.. men etter å ha tenkt godt og lenge på dette, har jeg kommet frem til at vi kjører et ideverksted på alternative navn, og jeg forelsår av Simen1 holder styr på navnene hvis han gidder.. deretter stemmer vi.. jeg skal fikse en poll på dette. Han er medlem på forumet, ergo; His ass is ours!!!

 

Se på dette som en gave fra meg for alt dere har gitt meg...

8456496[/snapback]

 

Hehe :!:

Du er forumkonge nå.

Lenke til kommentar

Hehe .. nå skal vi ha det gøy. :)

 

Som utnevnt ansvarshavende foreslår jeg at dere kommer med forslag i tråden frem til onsdag kl kl 20.00. Da setter jeg opp en avstemning i denne tråden med alle alternativene. Først en avstemning på alle alternativene, deretter en finalerunde med de 10 mest populære alternativene. Den innledende runden varer i 2 døgn. Altså frem til kl 20.00 på fredag. Finalen varer fra fredag kl 20.00 til søndag kl 20.00. Søndag avgjøres det altså hva han skal hete. Mandag regner jeg med Lasse Guttorm drar innom Folkeregisteret og fyller ut noen papirer :evil:

 

Dersom han ikke får godkjent navnet som blir mest stemt på, må han forsøke med alternativ 2 osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...