Gå til innhold

Ny flerspillermodus til Gears of War (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan no vere at dei ønskjer å bruke sukssesen til Gears of War til å auke bruken av kjøp og sal funksjonen til Live. Når eit så stort spel og tek i bruk denne funksjonen kan dette få nye brukarar til å kjøpe først karta og kanskje seinare enda fleire ting. Vidare kan dette føre til at andre selskap i større grad tek i bruk denne funksjonen.

 

edit: Men pengar har alltid ein finger med i spelet. :)

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Gjør ikke meg noe. Kan de tjene penger, hvorfor ikke?

8350334[/snapback]

Greit nok, men fire spillområder som Microsoft mener de må ta betalt for er litt dumt i mine øyne. Hadde det vært med to-tre nye moduser, fire spillområder, noen ny våpen osv videre hadde det vært greit. Men fire spillområder, javel?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Jeg betaler uten å nøle nesten hva de skulle være (helst ikke over 2400 MS points, vær så snill!) for fire nye maps. Gears of War er et fantastisk kult spill, jeg elsker det. Nye maps er et must, for de gamle.. har vel spilt hvert map så mange ganger at jeg man manøvrere meg fra A til B med øyene lukket. Dessuten legger Epic Games et utrolig arbeid i hvert map, for å gi det en unik feeling. Det mener hvertfall jeg, synes alle mapsa i Gears er dritkule.

 

Ja, jeg er en GoW-fanboy. Prøver å skjule det, men funka vel ikke så godt..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...