Gå til innhold

P965 er ikke død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv foretrekker jeg hovedkort basert på 975X, særlig MSI 975X Platinum PowerUp Edition. Det er et veldig godt hovedkort, og det er også ganske kompatibelt med mange forskjellige operativsystemer. Perfekt for de som vil kjøre et Core2-system på Linux/BSD/UNIX.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Nå har det vel seg sånn at DFI egentlig er for entusiastene, gamere og overklokkere. DFI sin bios er vel den mest omfattende som er både når det gjelder voltinnstillinger og minneinnstillinger, du skal kunne litt for å kunne utnytte et slikt kort til fulle, og det er vel de folkene DFI strekker seg etter.

Lenke til kommentar
Nå har det vel seg sånn at DFI egentlig er for entusiastene, gamere og overklokkere. DFI sin bios er vel den mest omfattende som er både når det gjelder voltinnstillinger og minneinnstillinger, du skal kunne litt for å kunne utnytte et slikt kort til fulle, og det er vel de folkene DFI strekker seg etter.

8299859[/snapback]

Ja støtter det synet, og håper du også har rett ifht overklokking.

Jeg har "sittet på gjerdet" og ventet en god stund nå, og venter vel gjerne litt til nå som prisene på C2D skal ned. Har DFI NF4 Expert, og har så god erfaring med dette at jeg svært gjerne kjøper DFI igjen i alle fall.

 

Liker spesielt det faktum at den største begrensningen i bios er meg selv, jeg kan rett og slett ikke nok. Og andre små ting som individuell viftestyring feks ut fra temp på spenningregulator har jeg funnet nyttig sammen med vannkjøl. Viftene kan stoppes helt, og går først når det virkelig trengs, der det trengs :)

Endret av pcp160
Lenke til kommentar

Spennende kort dette!

 

Sitter selv på Infinity 975X/G og er knallfornøyd. Greit, det hadde noen småbugs med 4GB i starten, men de er fikset nå, og biosen har forbedret seg kraftig fra hva den engang var :)

 

Har faktisk ikke orket klokke enda :O skal vel presse E6600'n min litt etterhvert, men har ikke orket enda, kjapp nokk på stock :p

Lenke til kommentar

Uten å vite hva prisen blir er det vanskelig å si hvor interresant det blir, men jeg må si som gammel Infinity klokker(kjører fortsatt Infinity Socket-A m/fjq4c) så virker dette kortet meget interresant parret med en E4300 evt E6300.

 

Kanskje jeg nå endelig har funnet en verdig arvtager.

 

De kunne dog spart seg for crossfire, dette en unødvendig fordyrende sak som evt. kan velte et kjøp fra min side.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...