Gå til innhold

Er dette den nye 8800?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bradbury: Den kunne sannsynligvis ha vært bedre i spesifikasjonene, men mindre eksklusiv i designet, f.eks. mindre del av mobilen i metall eller lignende.

 

Artikkel/8600:

I følge folk på M-R forumet som ofte vet hva de snakker om er ikke dette den ekte 8600. Enten er det en annen modell, eller så er det en fake, altså en Nokia-etterligning (vi har jo sett mange N73-etterligninger, 8800-etterligninger osv).

 

Ryktene sier og at 8800 skal få en oppfølger (ikke 8600, som blir et alternativ).

 

Blir gøy å se.

 

Ryktene melder og om 2 flere 6110'er (!). Nokia skal tydeligvis over på et system med fler modeller per nummer, hvor etternavnet skiller dem. Eksempelet i ryktene er 6110 Classic, 6110 Navigator og 6110 Slide.

 

Vi får vente og se hva som stemmer :) Vi går som alltid mot et spennende Nokia-år.

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor Nokia har valgt å begynne med dette på akkurat 6110... De kunne jo ha valgt et nummer som ikke har vært brukt før. 6110 var forresten den første Nokia-telefonen jeg noen gang hadde, og herre for en fantastisk telefon det var!

8351672[/snapback]

 

 

Off topic, men; jeg har akkurat fått tak i en HELT ubrukt 6150 på jobb. Jeg sliter med å få batteriet til å ta i mot strøm. Det tar litt, men ikke mer en at det dør så fort noen ringer ...

Lenke til kommentar
og at den har mange bra funksjoner.

Jeg er på svært få områder fornøyd med min Nokia 8800, men det er i hvert fall én ting som er virkelig bra. Og det er at dekselet dekker alle tastene når det er lukket. Dvs, alle tastene utenom to stk som uansett blir inaktive når dekselet er lukket. Dette gjør at man ikke trenger å bruke tastelåsen, men man kan likevel bruke den om man vil. Det fine med dette, er at du kan gjøre slik at tastene låses med sikkerhetskode når tastelåsen slås på. Det er veldig greit å kunne låse telefonen på denne måten dersom du har kolleger du ikke helt stoler på, eller om du ikke vil at kjæresten din skal lese meldingene fra den andre kjæresten din...

 

Man kan jo selvfølgelig bruke samme funksjon på alle Nokia-telefoner, men det er for slitsomt å trykke sikkerhetskoden hver bidige gang du tar telefonen ut av lommen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...