Gå til innhold

Omtale av God Hand (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var litt... rar anmeldelse.

 

Det føltes for meg at du ramsa opp nokre punkt folk meine var dårleg med spelet, for å så hinte til at dei er usikre på deiras seksualitet og at dei er sytete og klager på kamera-vinklene, som om det var ein triviell faktor for spelet.

 

Kan vera fordi eg hater sånne typer japanske spel at eg føle at anmeldaren er litt defansiv når det gjelder dette spelet...

 

Eller så tar eg heilt feil, som sikkert er case'en.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke liker slike spill, så vil du ikke like dette spillet heller. Jeg tar ikke feil, eller er defensiv, kun fordi andre mennesker ikke nødvendigvis deler mine synspunkter. Alt homopjattet er der for å gi leseren et inntrykk av hvordan spillet oppleves, ikke for å nedvurdere dem. Og, for å være ærlig: Hvis man synes God Hand er tåpelig er det helt greit. Hvis du synes det er tåpelig fordi, æsj, det er homoer i det, er det en helt annen sak. Jeg synes det er greit å gjøre narr av sneversynte mennesker.

 

Jeg synes kamerasystemet i God Hand er førsteklasses. Jeg synes, på den annen side, at kamerasystemet i Crackdown er helt redselsfullt og at det går utover min opplevelse av det spillet. Andre vil si nøyaktig det motsatte. Det er en smakssak, ikke noe som egentlig kan hevdes å være riktig eller galt.

 

(Selv om jeg har mine temmelig gode grunner til å synes frie kamerasystemer er et problem innen spilldesign, og enda bedre grunner til å tro at den typen kamerasystemer vil forsvinne innen neste konsollgenerasjon)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...