Gå til innhold

Nye bilder av M610i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble ikke veldig imponert over utseendet til telefonen. Jeg har en 10 år gammel kalkulator her som likner veldig.

Greit nok at telefonen kanskje er bra innvendig, men jeg klarer ikke å tro at mange kommer til å kjøpe en telefon som ser slik ut. Selv om disse ryktebildene antakelig ikke er identisk med telefonen som havner i butikken.

Om sluttproduktet i det hele tatt likner på denne, tror jeg de må revurdere designarbeidet sitt.

Lenke til kommentar

Jeg liker utsendet. Utformingen til knappene må jo være slik, for at knappene skal kunne trykkes på tre forskjellige sider. Jeg er iallefall villig for å ofre litt utsendet for å få det slik. 3,2 MP kamera-ryktene har sirkulert en stund. Det går også rykter om at det vil komme en utgave med Wi-Fi og en uten. P-serien er ubekreftet "død", så jeg syns ikke det er så ulogisk at M610i kan komme med Wi-Fi ;)

Lenke til kommentar

jøss, er jeg av få som gir blanke blaffen i hva telefonen min ser ut som? ser dårlig, so what, funker bra med masse funskjoner, KONGE! jeg er en halv-nerd av hjerte og vil ha en telefon som kan ting i stedet for å bare se ut som noe fra et fransk motehus uten annen funksjon enn ringing og SMS. har hatt en P905 en god stund nå og den er fin for meg, men batterikapasiteten begynner å vise at telefonen sliter på årene. en M610i eller en P990 hadde vært midt i blinken for meg!

Lenke til kommentar

jeg er veldig enig med S-r-ex, for meg spiller det ingen rolle hvor fin mobilen skal se ut.

greit du har kanskje folk som "wow... fin mobil ass", men det er bare det liksom.

 

viktigste er det som er inni mobilen, jeg har mobil pga funksjonene, der er ikke slik jeg holder opp mobilen hver eneste dag og "ohh.... så pen og nydelig den er"

 

men ang denne syns jeg space-knappen skulle ha vært som m600i. da hadde jeg man bedre kontroll når man skulle skrive lange sms eller mail

Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke veldig opptatt av utseendet til telefonen; i øyeblikket har jeg kanskje den billigste og styggeste telefonen man får tak i (kosta 500kr uten abonnement for et år siden), men jeg tror mange av SonyEricssons kunder legger litt mer vekt på utseendet. Derfor min dystre spådom... Og det _kan_ vel teoretisk sett være fullt mulig å gjøre utseendet litt mer lekkert uten at det går ut over kvaliteten ellers?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...