Gå til innhold

Creative X-Fi får konkurranse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må du ha hattt meget dårlig efaring med Creative sine produkter Payne. Jeg har egentlig aldri opplevd noe problemer med noen mine Audigy og X-Fi produkter :dontgetit:

 

Men jeg vet at mange har hatt problemer med Creative og X-Fi ikke fungerer med Linux

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Er ikke så veldig positiv til det faktum at det det ser ut som det sitter ei vifte montert på kortet!?

8238971[/snapback]

 

Jeg kan AVKREFTE at det er en vifte på kortet! Det som kan se ut som en vifte er en ren design-feature som ser ut som et høyttaler membran. Det er IKKE en vifte på kortet!

Lenke til kommentar
Eg er framleis toppfornøyd med det integrerte lydkortet mitt. Savner ekte dolby digital, om prisen blir rett på dette så er det godt mogleg eg dropper det integrerte :)

8240037[/snapback]

 

Det er egentlig jeg også, men jeg tror faktisk at det er fordi vi ikke vet bedre! har man først prøvd noe litt proffere, så tror jeg det er vanskelig å gå tilbake! Men av og til er det deilig (i hvert fall billig) å leve i uvitenhet! ;-)

Lenke til kommentar
Eg er framleis toppfornøyd med det integrerte lydkortet mitt. Savner ekte dolby digital, om prisen blir rett på dette så er det godt mogleg eg dropper det integrerte :)

8240037[/snapback]

 

Det er egentlig jeg også, men jeg tror faktisk at det er fordi vi ikke vet bedre! har man først prøvd noe litt proffere, så tror jeg det er vanskelig å gå tilbake! Men av og til er det deilig (i hvert fall billig) å leve i uvitenhet! ;-)

8240446[/snapback]

 

Hehe, la nylig inn Vista, og siden det ikke finnes Vista-drivere til mitt M-Audio Revolution 5.1 ennå måtte jeg gå over til det integrerte lydkortet. DET var nedtur det!På Revo'en fantes det ikke støy, det integrerte hakker værre.

Lenke til kommentar

Dette ser spennende ut, og da tenker jeg ikke på den Loop back funksjonen.

 

Endelig kommer det enda ett kort som har mulighet til å omgjøre lyden i surround lyd til digital surround. Det mangler Creative sine enda, der blir det kun stereo, og man får kun surround fra kilder som DVD.

 

Her får man det fra hvilken som helst kilde. Har lenge siklet på Azurentech sine kort, men det er så få som har de inne. Får håpe dette blir bedre tilgjenglig i norske nettbutikker. Da havner det nok i HTPCen min snart.

 

Det eneste minuset, er vel at de sikkert ikke har laget større mellomrom mellom de analoge utgangene, slik at man ikke får brukt kvalitetskabler, kun billig skrap. Men som sakt, her kan man endelig bruke de digitale utgangene fullt ut.

 

Får håpe at lyden blir god nok, og at den ikke bruker altfor stor CPU kraft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...