Gå til innhold

Omtale av S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra skrevet artikkel, men syns absolutt ikke at spillet fortjener 8/10. Grafikken er ikke lenger på topp, spillet er ganske så urealistisk, stemmeskuespill er det lite av og fysikken er heller ikke veldig bra. 6/10 hadde vært en bedre karakter spør du meg.

Lenke til kommentar

ganske enig, har ikke kommet så langt i spillet, men det er tøfft og steming til tusen.

 

det som plager meg mest er respawning tiden til fienden, den er bare på et par minutter og har opplevd at når jeg slåss med større mengder fiender, har de faktsik begynnt å respawne mens jeg fremdeles slåss mot samme gruppe, så det blir på en måte en evighets maskin. det er også kjipt at når du endelig har kommet deg gjennom dem, vet du at du må gjøre akuratt det samme igjen for å komme tilbake

Lenke til kommentar

Jeg har lest den nå, og jeg synes 8 / 10 er helt fint jeg! :thumbup: ..ikke at jeg har rundet det enda, men fordi det spillet gir meg en "go' følelse", et spill med "mersmak" !!

 

De har fått til, som beskrevet, en atmosfære som føles "virkelig"! I stedet for å kjeppjage drager og troll, så kan du liksom "rollespillmessig" sette deg "troverdig" inn i situasjonen.. og DET har mye å si for et spill, synes jeg! :)

 

Eneste jeg lurer på.. (nå er jo ikke jeg ferdig med spillet), men er vi i år 2006? Mener det står 2012 på PDA'n vår, eller noe..

 

 

Likte omtalen jeg, og er enig med karakteren! :)

Lenke til kommentar
Bra skrevet artikkel, men syns absolutt ikke at spillet fortjener 8/10. Grafikken er ikke lenger på topp, spillet er ganske så urealistisk, stemmeskuespill er det lite av og fysikken er heller ikke veldig bra. 6/10 hadde vært en bedre karakter spør du meg.

8228132[/snapback]

 

Og hvorfor er det negativt at det er urealistisk? Grafikken er god nok, fysikk er så som så. Men ellers er det på topp. Stemningen er absolutt til stede, god design på områdene.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt gjennom flere ganger enda, men jeg kommer til å gjøre det. For det første er de høyere vanskelighetsgradene svært utfordrende, for det andre velger man ofte selv hvordan man vil gå frem. Forholdene burde altså ligge til rette for ganske ulike opplevelser.

Lenke til kommentar

er sikkert bra dette spille..... har spilt dette en stund nå.. og begynner å bli rimelig lei kan ha noe med at jeg må ha grafikken på low settings.. og tilog me da hakker d:( har en pentium 4 3.2ghz 1g minne og geforce 7600gt må skaffe en bedre maskin tenker jeg.... da tror jeg at d blir bedre.....

Lenke til kommentar
Til dere som har prøvd dette spillet, hvordan er grafikken, sammelignet med FEAR? Har STALKER mere å by på i den fronten?

8228735[/snapback]

 

syns grafikken er bedre enn FAER, FAER hadde jo bare masse kjedelig ganger osv.

her har du natur og slitene bygninger osv. texturene er kjempe fine.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...