Gå til innhold

Test: Nokia 6300


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil si at Nokia har truffet rett med denne her. Her får du bra funksjoner og en telefon som har bra design og virker ganske robust til en billig penge. Kommer helt sikkert til å selge godt denne. Frister meg også fordi jeg trenger en telefon som går ann å prate i og god kalender.

Lenke til kommentar
Bortsett fra volumtaster, har ikke 6300 en eneste snarveistast. Ulempen er at du må bla deg frem i menyene før du kan begynne å ta bilder med telefonen.
er det ikke bare å trykke navigasjonstasten opp slik som med andre nokia s40 telefoner? det er ett tastetrykk, så er man i kameramodus, er jo slik t.o.m på 3 år gamle 6610i
Lenke til kommentar
Bortsett fra volumtaster, har ikke 6300 en eneste snarveistast. Ulempen er at du må bla deg frem i menyene før du kan begynne å ta bilder med telefonen.
er det ikke bare å trykke navigasjonstasten opp slik som med andre nokia s40 telefoner? det er ett tastetrykk, så er man i kameramodus, er jo slik t.o.m på 3 år gamle 6610i

8228086[/snapback]

 

Hei, det stemmer. Jeg har endret teksten i testen litt.

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Minner meg om Nokia 3230... Bare at denne er litt smalere. (virker det som) Ellers må jeg si at likhetstrekkene er der.

8230013[/snapback]

 

Tenkte på akkurat det samme når jeg så denne mobilen. 3230 er en perletelefon :love: .

Ellers så virket den telefonen her som mye for pengene, særlig med dèt perleutseendet!

Lenke til kommentar
Om du plutselig får lyst å ta et bilde, må du bla deg gjennom flere menyvalg for å få startet kameraet. Bruker du kameraet mye, er den enkleste løsningen å trykke oppover på navigasjonstasten når telefonen er i ventemodus.

 

Blir ikke dette en liten motsigelse?

8231569[/snapback]

denne feilen finnes på første og siste side i testen
Lenke til kommentar

Nokia sine sider er ikke oppdatert på dette, så:

 

Hvordan kobler man best til et vanlig 3,5jack-sett? Har bestillt med Nokia Adapter Audio AD-46 som kobles til popporten, men, er dette den beste/eneste måten? Er det mulig å få en direkte 2,5 til 3,5 plugg som evt ville vært billigere og med kortere ledning?

Noen som i det hele tatt har fått med seg om AD-46 passer til 6300 (regner egentlig bare med det...)?

 

;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...