Gå til innhold

- Hurra for mobilforbud på flyet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor de er glade. Uansett om de skal prate eller sende meldinger på flyturen, så er det ikke dekning! Folk får sjansen til å høre på musikk, spille spill og liknende. Så jeg tror ikke det blir så mye snakking i mobiltelefonen som "fornærmer" dem. Uansett, jeg har flighmode og slipper problemet! :)

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke helt forstå hvorfor de er glade. Uansett om de skal prate eller sende meldinger på flyturen, så er det ikke dekning! Folk får sjansen til å høre på musikk, spille spill og liknende. Så jeg tror ikke det blir så mye snakking i mobiltelefonen som "fornærmer" dem. Uansett, jeg har flighmode og slipper problemet! :)

8225088[/snapback]

Du har ikke fått med deg alt, tekonoligien for å prate på fly er her, men er ikke innført ennå.Nå blir det heldigvis ikke noe av dette(håper jeg).Hvis de nå kunne forby alkoholservering på fly så hadde det vært helt topp!

Lenke til kommentar
En ting til: Egen, lydtett kupé for småbarnsfamilier.

8225234[/snapback]

Hehe. Eller lov til å kaste små drittunger av flyet når de plager deg under hele flyturen :p

 

Jeg kan forstå at folk blir lei av å høre noen snakke i mobiltelefonen ved siden av seg hele tiden, men vil de virkelig gjøre det dersom prisene er høye? Jeg tror ikke noen vil snakke i mobiltelefon i åtte timer til en ringepris på 5 eller 10 kroner minuttet :p

Lenke til kommentar
jippiii, bare tanken på å høre en kjerring skravle ved siden av meg i noen timer gjør meg sliten.

8225222[/snapback]

 

For meg hadde det bleknet. Masse støy, trange seter, sikkerhetskontroll-helvete, forsinkelser. Flyreising er allerede så slitsomt at litt mer neppe hadde gjort det store.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det ligger litt i ordet, mobiltelefon. Jeg skjønner ikke hvorfor folk syter over at den blir brukt i offentlig transport o.l. Er jo litt av poenget med hele greia. Det som irriterer folk flest, er at de kun hører ene delen av samtalen, så de irriterer seg grønn over at de ikke får med seg alt. Og istedet for å innrømme at de vil snoke i andres liv, sier de at det plager dem at de prater i mobilen.

 

Når jeg sitter på buss + trikk på vei til jobb, hører jeg MYE dumt, betyr ikke at jeg går bort til vedkommende og ber dem holde kjeft for det. Folk er blitt så utrolige hårsåre om dagen.

Lenke til kommentar
Når jeg sitter på buss + trikk på vei til jobb, hører jeg MYE dumt, betyr ikke at jeg går bort til vedkommende og ber dem holde kjeft for det. Folk er blitt så utrolige hårsåre om dagen.

8225830[/snapback]

 

Når man ber vilt fremende om å holde kjeft med en litt sint røst bruker de som regel å gjøre det (vær bare obs på at det ikke er en person som ser ut som han kan drepe deg, da gjør han sikker det også).

 

Jeg synst det er fint at mobil telefoner ikke skal være tillatt på fly. Det er iriterende å sitte å høre på at folk prater. I tillegg kommer alle de forbanna ringe- og meldingslydene med på kjøpet. Måtte de brenne!. :devil:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...