Gå til innhold

TEST: Revoltec FightBoard Advanced


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nei nei. Huffameg. Dette så sørgelig ut.

 

Revoltec Ultraharry.

 

Det pøses jo bare ut en haug med middelmådige produkter med fancy navn.

 

Advanced javel? Er det at man kan slå av Windowstasten det da? Eller er det at det var for avansert for designerne å lage et brukbart design på tastaturet?

 

Og "gjennomført spilltastatur"? Nå har jeg ikke selv prøvd tastaturet, men fikk intrykk av at tastene hadde lang vandring, og var lite responsive. Det er vel ikke så bra?

 

Just my opinion... :D

Endret av Spoon73
Lenke til kommentar

Skjønner ikke vitsen med å kunne skifte knapper fra bokstaver til symboler?!

 

Har til dags dato ALDRI måtte se ned på tastaturet og lete etter kuler for å skjønne hvilken knapp eg lader med! En R for reload er da like forklarende som to skudd??!

 

De andre funksjonene er jo greie!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke vitsen med å kunne skifte knapper fra bokstaver til symboler?!

 

Har til dags dato ALDRI måtte se ned på tastaturet og lete etter kuler for å skjønne hvilken knapp eg lader med! En R for reload er da like forklarende som to skudd??!

8220172[/snapback]

Second that.

 

Om du er gamer så ser du ikkje på tastaturet, og noobs har ingenting å hente ut fra "gaming" tastatur. Wasted money på det greiene der, bruk dei heller på ei god mus og andre ting som cola.

Lenke til kommentar

Hah, man sitter jo ikke å glor nedi tastaturet på hvilke knapper man trykker når man spiller...

Man skal jo ikke skrive en stil liksom, man skal trykke på knapper som er relative til hvilken posisjon vi vil flytte oss i, og hvilke handlinger vi vil utføre...

 

Som sagt, heller verdiløst.. :p

Lenke til kommentar

Må si meg enig med de ellers postede kommentarene.

 

Etthvert keyboard som baserer seg på at du skal se ned på tastaturet er dødfødt for en gamer.

 

Vil du ha G15 fordi du kan ha ammostatus på LCDen der? Er du dum? I det sekundet du tar oppmerksomheten vekk fra skjermen, har jeg fragget deg... :roll:

 

Det samme går for taster med symboler, zboard utskiftbare taster og andre ting.

 

Det eneste en gamer trenger er macroknapper og windows knap disabler... og kabel..

Lenke til kommentar

Jeg liker enkle tastatur jeg. Helst uten noe som helst dill. Det er alt for mange unyttige taster. To windowstaster, og en "meny"-tast som så vidt brukes. De minst brukte tastene kunne ha vært komprimert i størrelse og blitt plassert en plass der de ikke er i veien.

 

De som faktisk trenger piler på QWE ASD-knappene må vel også ha teksten "Shoot" på venstre musetast også? Og skal man bry seg med å bytte for hver gang man skal spille? Eller er det meningen at man skal bytte tastatur mellom spill og andre oppgaver?

Endret av Zerd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...