Gå til innhold

Kulturo: Nummer 23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så denne filmen på premieredagen, altså på fredag. Å kalle den middelmådig er rett og slett frekt. Ikke ovenfor denne filmen, men ovenfor alle andre filmer som er laget - Nummer 23 er nemlig ikke noe annet enn makkverk. Skuespillet samtlige skuespillere leverer er som tatt ut av første runde av Filmstjerne på TV2, og filmen prøver å være så seriøs at den blir komisk. Alt det morsomme fra Jim Carrey er tatt vekk. Ideen er kanskje middelmådig, men gjennomføringen er så dårlig at det bare blir patetisk. Og (ufrivillig) hysterisk morsomt. En soleklar ener fra meg.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Jeg nekter, uansett hvor dårlig filmen er, å tro at Jim Carrey leverer dårlige skuespillerprestasjoner. Mannen er en perfeksjonist og leverer alltid, selv om filmene ikke alltid når helt opp. Denne filmen er blitt slaktet av alle, så den er nok dårlig. Men Jim Carrey gjøre en dårlig jobb? Aldri. Nå er jeg nødt til å se filmen bare for å få bekreftet at Jim Carrey ikke gjorde en dårlig jobb :wee:

Lenke til kommentar

Så at den fikk terningkast 1 i dagbladet. Ble litt sjokkert. :dontgetit:

Hadde ikke noe veldig forventninger til denne filmen, men hadde da i det minste regnet med at Jim Carrey skulle levere en bra skuespillerprestasjon, som han alltid gjør. Nå har jeg ikke sett den enda, så jeg kan ikke avgjøre hva jeg syns om den, men den skal vel sees. :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...