Gå til innhold

Asus og Gigabyte avslutter samarbeid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt enig... men jeg tenker i forhold til ett i680 hovedkort som jeg hørte at Gigabyte hadde noen små-problemer med for en stund tilbake (noe med ustabil strømtilførsel til enkelte komponenter å gjøre).

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar

Asus er, ja hva skal jeg si? Fantastisk? bare får noen år siden kunne jeg ikke NOEN ting om data.. nå er jeg Geek på Fulltid:D og når jeg ser etter data deler, er det ALTID Asus og IKKE noe annet merke som kommer først! jeg trudde aldri man kunne bli forelska i en pc! men da tokk jeg feil! akurat nå sikler jeg på Asus striker og Asus pg191 :love::love::love:

 

Asus :love::love::love:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det er så mange Asus fanboys.. Er vel ikke noe spesielt med deres produkter. Merker ikke store forskjellen fra et MSI hovedkort og et fra Asus, trege servere og dårlige drivere imponerer meg ikke. Det skal nevnes at jeg ikke overklokker i det hele tatt, levetid og stabilitet > ingen garanti, noe høyere ytelse og mer ustabilitet.

Lenke til kommentar
Det skal nevnes at jeg ikke overklokker i det hele tatt, levetid og stabilitet > ingen garanti, noe høyere ytelse og mer ustabilitet.

Og det er akkurat det Asus leverer!

8220651[/snapback]

Tja, mitt hovedkort sluttet en dag å ville slå seg på før jeg restartet strømforsyningen så jeg er ikke så mektig imponert. Men jeg overlever ved at jeg har den i dvalemodus (nesten ingen strøm brukes) slik at jeg virtuelt slår maskinen av og på. Men ellers fungerer det helt fint.

Lenke til kommentar
Det skal nevnes at jeg ikke overklokker i det hele tatt, levetid og stabilitet > ingen garanti, noe høyere ytelse og mer ustabilitet.

Og det er akkurat det Asus leverer!

8220651[/snapback]

 

Tja, ikke godt nok, har vært en asus-fan en stund, men man har langt fra noen garanti på stabilitet, de satser mer på features enn stabilitet...

 

AtW

Lenke til kommentar
Tja, ikke godt nok, har vært en asus-fan en stund, men man har langt fra noen garanti på stabilitet, de satser mer på features enn stabilitet...

8220993[/snapback]

Må si meg enig i det utsagnet. Jeg fortsatt ganske stor fan av Asus, men mitt inntrykk er at features er blitt den store greia for dem nå. Når det lanseres hovedkort med integrert middelmådig wlan og man ser "Vista edition" i navnet da begynner jeg å grøsse.

 

Begynner å bli vanskeligere og vanskeligere å finne et hovedkort som har akkurat det man trenger og er stabilt for alle penga.

Lenke til kommentar
Det skal nevnes at jeg ikke overklokker i det hele tatt, levetid og stabilitet > ingen garanti, noe høyere ytelse og mer ustabilitet.

Og det er akkurat det Asus leverer!

8220651[/snapback]

 

Tja, ikke godt nok, har vært en asus-fan en stund, men man har langt fra noen garanti på stabilitet, de satser mer på features enn stabilitet...

 

AtW

8220993[/snapback]

 

Må si meg enig med AtW der. Asus leverer gode kort, men det er ingenting ekstraordinært, hverken når det gjelder stabilitet, ytelse eller features. Jeg jobber på teknisk i en databutikk som forhandler både Asus og Gigabyte, og jeg er ikke i tvil om at det er Asus hovedkort kundene sliter mest med.

 

Det behøver selvfølgelig ikke å bety noe i hverken den ene eller den andre retningen. Asus er flinkere enn Gigabyte til å få produkter raskt ut i markedet, men innimellom kan det virke som om dette skjer for enhver pris. Gigabyte virker også flinkere til å gi ut viktige bios oppdateringer, også for litt eldre hovedkort. Her ligger Gigabyte foran både Asus og MSI.

 

- Judaz

Endret av Judaz
Lenke til kommentar

Jeg sitter ikke daglig med asus deler, men er selv skuffet over mine siste asus kjøp som jeg opplever som kranglete. Men å sitte å feilsøke til langt på natt, og korrespondere meg halvt ihjel med support på komplett, for så å være uten pc i de dager det tar å bytte deler ... urk nei. maskinen snurrer uten for mye tull, men jeg er ikke imponert av dette.

 

Kanskje eg skulle seriøst sjekke ut gigabyte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...