Gå til innhold

Omtale av MotorStorm (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrolig at det ikke er lokal flerspiller. Hvorfor skal alt alltid være over internett? Synes det er mer gøy å sitte i samme rom og spille mot kompisene. I pgr2 på xbox gikk det an å spille 4 stk samtidig lokalt. Dette er selvfølgelig fjernet i pgr3 på 360. Her er det bare mulighet for to stk. Skjønner ikke hva utviklerne tenker på til tider. Det er etterhvert mange som har store skjermer og projektorer hjemme. Da er det slett ikke vanskelig å få plass til 4 på samme skjerm.

Lenke til kommentar

Enig, det at flere kan sitte i sofaen og spille samtidig er jo liksom det som er en av fordelene med en konsoll framfor en PC. Men men, spillet er uansett allerede i hus, mangler bare en vesentlig ting, konsollen :)

 

Hvordan er grafikken egentlig? Vil jeg få meg en overraskelse når det siste spillet jeg spillte var BF2 på Radeon 9500 Pro?

Lenke til kommentar

Jeg har alltid hatt kompiser på besøk som jeg spiller MP med, at de ikke har med splitscreen er helt på trynet spør du meg.

 

'Blir du med å spille MotorStorm?

Nei, jeg gidder ikke å dra hjem kun for å spille MP' :roll:

 

Skal man først ha et spill hvor man kan knuse motstanderne, skal man fanden meg gjøre det i splitscreen.

Lenke til kommentar

hehe hæ ? Det der blir for gammeldags asså. Split Screen spilte jeg da Nintendo 64 eksisterte men nå som vi har online så ser jeg ikke poenget. Ikke bare kan du snakke sammen på PS3 men du kan koble til ett webkamera også. Både visuelt og tale samtidig som du beholder store skjermen bare for deg selv.

Lenke til kommentar

Jeg liker sosial nærhet, litt øl, potetgull, og pizza, da har man en 'kompis-kveld'.

 

Tv'en min nå er dobbel så stor som den jeg hadde i N64-tiden, så det blir ikke store forskjellen.

 

Men jeg forstår godt at mange vil spille over nett, men det er egentlig ikke noe for meg, samt at de fleste kompisene mine ikke vil kjøpe PS3 før den går drastisk ned i pris, derfor hadde det vært fint med splitscreen.

 

Men det er ikke lenge igjen før jeg stikker ut til butikken for å kjøpe en PS3 nå, så jeg er utrolig spent på MotorStorm. :wee:

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
split-screen var helt greit på N64 med ca. 30" tv, nå har jeg prosjektor som viser sikkert godt over 100" så dette er stort minus.

halo uten splitscreen? zomg.

8217152[/snapback]

 

Jepp har projektor og 93" rammelerret så det er mer enn nok plass til å ha 4 på splitscreen. Synes det er hyggeligere å sitte i samme rom og slenge litt med leppa til hverandre.

Lenke til kommentar
hehe hæ ? Det der blir for gammeldags asså. Split Screen spilte jeg da Nintendo 64 eksisterte men nå som vi har online så ser jeg ikke poenget. Ikke bare kan du snakke sammen på PS3 men du kan koble til ett webkamera også. Både visuelt og tale samtidig som du beholder store skjermen bare for deg selv.

8216409[/snapback]

 

Ja, for det er nøyaktig det samme som å sitte ved siden av kompisgjengen i sofaen med øl og pizza på bordet.

Lenke til kommentar
hehe hæ ? Det der blir for gammeldags asså. Split Screen spilte jeg da Nintendo 64 eksisterte men nå som vi har online så ser jeg ikke poenget. Ikke bare kan du snakke sammen på PS3 men du kan koble til ett webkamera også. Både visuelt og tale samtidig som du beholder store skjermen bare for deg selv.

8216409[/snapback]

Det blir ikke det samme som å ha et party med vennegjengen, med pizza og pils på bordet som flere her sier. Innrøm det!

Lenke til kommentar
hehe hæ ? Det der blir for gammeldags asså. Split Screen spilte jeg da Nintendo 64 eksisterte men nå som vi har online så ser jeg ikke poenget. Ikke bare kan du snakke sammen på PS3 men du kan koble til ett webkamera også. Både visuelt og tale samtidig som du beholder store skjermen bare for deg selv.

8216409[/snapback]

 

Er jo litt kult å få spilt med venner hvis det er over på besøk da, istede for å la han ene bare sitte der å se på, evt. bytte på tur, det er jo ikke noe kult.

Ja online er kult, men det er da ikke vanskelig å implantere split-screen i tillegg.

Lenke til kommentar
Lokal multiplayer er jo kjedeig uansett, splitscreen utgår noe utrolig. Bra at de satset på en stor online del istedet.

8215145[/snapback]

 

Ja, det er helt utrolig at folk fortsatt kan tenke seg å sitte sammen med kompiser og spille split screen... makan til last gen og latterlig får man det vel neppe ... mye bedre å sitte i hver sin del av byen/landet og spille mot hverandre... makan :roll:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...