Gå til innhold

Endelig er N95-datoen satt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra telefon alt i alt, fint med GPS og sånne ting, men skulle egentlig ikke tro at det var 5mpx kamera... hjelper lite når selve optikken er dårlig.. bildene ser egentlig ut som de har blitt tatt av, tja, 2, eller 3.2mpx mobilkameraer.. men det er min mening. er litt for dyr for meg uansett! e61i holder for meg :)

Lenke til kommentar
Bra telefon alt i alt, fint med GPS og sånne ting, men skulle egentlig ikke tro at det var 5mpx kamera... hjelper lite når selve optikken er dårlig.. bildene ser egentlig ut som de har blitt tatt av, tja, 2, eller 3.2mpx mobilkameraer.. men det er min mening. er litt for dyr for meg uansett! e61i holder for meg :)

8212316[/snapback]

selv om nokia reklamerer med carl zeiss- optikk, vet man vel ikke ennå om akkurat denne optikken er dårlig eller bra.

Lenke til kommentar

Hot tips til de som vil ha den noen uker før: Elprice får inn endel telefoner 7-9 april. Er fremdeles noen igjen av den sendingen! 2 kompiser av meg bestilte nettopp og ble oppringt av en fyr som sa at de fikk 7-9 april. Prisen ligger på 6000. Jeg skulle gjerne også slått til men har brent meg på å "være først" før med mobiler, så jeg avventer og hører om den er noe buggete eller ikke. Løp og kjøp! ( Kan godt bestille en til meg og siden jeg ga tipset :p )

Lenke til kommentar
Men denne gangen vet vi svaret: Nokia N95 kommer fjerde uken av april, altså mellom 23. og 29. april. Dette ifølge Anna Svensson, informasjonssjef for Nokia Skandinavia. Det bør bety at N95 er i butikkene den samme uken eller kort tid etter.

8209681[/snapback]

 

så den kommer med andre ord i mai.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...