Gå til innhold

Mer om Vistas etterfølger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(...) stort sett ingen nye funksjoner. Forbedringene skal blant annet være relatert til følgende:

 

    * Søkefunksjon

    * Sikkerhet og overvåkingsmuligheter av det som foregår i Windows

    * Støtte for mobile enheter og trådløse nettverk

    * Enklere oppdatering og oppgradering

    * Lavere driftskostnad

 

Hvorfor skal man da kjøpe denne utgivelsen?

Lenke til kommentar
(...) stort sett ingen nye funksjoner. Forbedringene skal blant annet være relatert til følgende:

 

    * Søkefunksjon

    * Sikkerhet og overvåkingsmuligheter av det som foregår i Windows

    * Støtte for mobile enheter og trådløse nettverk

    * Enklere oppdatering og oppgradering

    * Lavere driftskostnad

 

Hvorfor skal man da kjøpe denne utgivelsen?

8203289[/snapback]

Ditto.

 

Men jeg går utifra at dette "lekkede dokumentet" bare er en slags oversikt over hva MS vil ha med seg videre og forbedre, og utelukker ikke akkurat nye funksjoner av den grunn.

 

Forøvrig syntes jeg MS burde holde fokus på Vista og XP for øyeblikket. Det er fint å se fremover, men det er noe rusk i Vista som bør bli fikset så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Det har vel ikke kommet eksplisit informasjon om at dette ikke blir en service pack lignende oppgradering og ei heller hvor mye den vil koste og om den vil koste noe. Skulle ikke forundre meg om MS ikke har bestemt seg 100% enda. Men for all del det er nå en har mulighet til å hyle og skrike. Etterpå er det jo ikke så morsomt, eventuelt for sent...

Endret av Anders Jensen
Lenke til kommentar

Snakk om å skue hunden på håret. Jeg mener, en dansk Microsoft-ansatt? Hvor mye vet han om det som foregår internt i de forskjellige utviklergruppene?

 

Edit; Dessuten er jo dette bare målsetninger om hvilke områder de vil fokusere mest på ved neste utgivelse.

Endret av iMono
Lenke til kommentar
Kunne de ikke bare hatt en slide med ett ord da?

 

BETTER

 

 

hadde sikkert funket også

8203610[/snapback]

 

ROFL! Tenkte *helt* likt når jeg så det bilde... :grin: Det kunne ha vært tatt fra en Larson tegning jo! Greit å vite at MS Danmark tenker på slike utrolig, tja... originale(?) forbedringer til neste OS. Kan heller ansette noen av barna i en av de barnehagene jeg pleide å jobbe i. Da sparer MS ialtfall *utrolig* mye på lønninger og driftskostnader. Trenger vel bare å føre inn "Innkjøp av snop" under "Utgifter for think-tank gruppen" på regnskapet... :thumbup:

Lenke til kommentar

Er det en skrivefeil et eller annet sted?

 

Detaljer avslørt i PDF-dokument

 

like etterpå står det

 

(...) lagt ut et PowerPoint-dokument (...)

 

Har ikke powerpoint filene .pps endelse?

 

så vidt meg bekjent hører .pdf filer til Adobe Acrobat

Endret av valentino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...