Gå til innhold

Demo av Genesis Rising: The Universal Crusade (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lastet ned demoen og forsøke å installere den får jeg feilmeldingen 'The setup files are corrupted. Please obtain a new copy of the program.'

 

Noen andre som får dette? Lastet ned både via FTP fra gamer.no og BitTorrent.

 

Med mindre det er jeg som gjør noe grusomt galt, skal jeg prøve å få en fungerende demo annensteds fra..

Lenke til kommentar

Det er ikke så merkelig at dere får feilmelding. Ved nærmere ettersyn ser jeg at demoens størrelse egentlig skal være 536 MB. Demoen vi lastet ned fra Dreamcatcher sin presse-FTP var med andre ord ikke så klar som Dreamcatcher skulle ha det til tidligere i dag. Ser at flere andre internasjonale filtjenester har blitt lurt også.

 

Jeg jobber nå med å laste ned en korrekt versjon, og oppdaterer dette innlegget når alt er i orden igjen (antatt å være klar ca. 21:20)

 

Artikkelen fjernes inntil dette er i orden. Beklager dette.

 

Oppdatering: Nå er alt i skjønneste orden igjen.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Her er en demo av romstrategispillet Genesis Rising, som ser ut til å minne litt om klassiske Homeworl

 

Dere er klar over at med ein slik start pa artikkelen blaaser dere opp forventningene mine til det kritiske nivaaet? Homeworld satte standarden for min del, saapass mye at eg mistet totalt intressen for ground based RTS. :tease:

 

Dette blir aa laste naa eg kommer fra jobb!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...