Gå til innhold

databasen.no - ny sjappe?


Anbefalte innlegg

Så en gigantreklame for en ny sjappe på forsiden her - www.databasen.no. Ble litt nysgjerrig. Har noen erfaringer med denne?

 

Ser ikke ut som de har det helt store utvalget på hw annet enn det man akkurat trenger, mens spill og gadget så det ut til å være en del av. Men de velger kanskje å fokusere mot enkelte områder?

 

Ønsker uansett nye butikker velkomne! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Alle forumbrukere. Hyggelig at dere legger merke til oss. Som O2Tom sier har vi holdt på en stund (2002), men er først kommet oss på nett nå :-)

 

Grunnen til at vi kanskje har litt dårligere utvalg enn andre nettbuttikker er at vi viser ikke varer som vi ikke har på lager. Nåvel på lager og på lager fru blom Det er ikke vårt eget lager som vises, men våre distributørers lager som vises.

 

Vi ønsker at dere skal finne oss som ett rimelig og bra sted å handle deres hardware.

 

Vi setter stor pris på at dere kommer med tilbakemeldinger til oss om det er ting dere savner eller ikke liker. Vi syns også ikke minst det er hyggelig med skrytemail så bare send i vei.

 

God kveld til alle.

 

MVH

Lasse Eknes

Databasen Sandefjord AS

 

Edit: Leif was here

Endret av Databasen_sandefjord
Lenke til kommentar

Jeg personlig mener det er plass til (mange) flere på denne arenen, spesielt om man differensierer seg litt ved å fokusere på support/kundeservice som her. Samtidig tror jeg de vil få en utfordring med Komplett som fortjener skryt for fremragende service. "Problemet" med Komplett er at de ikke fører en del produkter som jeg kjøper, f. eks Lian Li. Da må man vel handle hos Microplex el. Netshop som begge har service langt under pari, i alle fall de gangene jeg har måttet benytte meg av dette. Lykke til!

Lenke til kommentar

Det er helt utrolig hva folk velger å klage på... "ånei, den logoen der ikke jeg", "hvorfor må jeg skrive hele webadressen, jeg er lat så fiks det for meg a...".. Erre mulig sier jeg bare.

 

Må si at jeg likte oppsettet på siten. Ganske behagelig utseendet. Men smak er jo smak da.. Mye å si om det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Vi setter stor pris på at dere kommer med tilbakemeldinger til oss om det er ting dere savner eller ikke liker.

8196125[/snapback]

 

Designet/webmotoren deres har samme svakhet som andre Webmercs - og det gjør det vanskelig å finne produkter uten å søke.

 

Prøv selv ved å lete opp tv kort.

 

Dette er etter mine opplevelser den største ulempen med webmotoren, og faller spesielt igjennom om man sammenligner med de nettbutikker som har bygd opp menysystemet og kategoriene sine selv.

 

Ellers ønsker vi alltids konkurranse velkommen :)

Lenke til kommentar
Vi setter stor pris på at dere kommer med tilbakemeldinger til oss om det er ting dere savner eller ikke liker.

8196125[/snapback]

 

Designet/webmotoren deres har samme svakhet som andre Webmercs - og det gjør det vanskelig å finne produkter uten å søke.

 

Prøv selv ved å lete opp tv kort.

 

Dette er etter mine opplevelser den største ulempen med webmotoren, og faller spesielt igjennom om man sammenligner med de nettbutikker som har bygd opp menysystemet og kategoriene sine selv.

 

Ellers ønsker vi alltids konkurranse velkommen :)

8211066[/snapback]

 

Der sier du noe.. Tok et kjapt søk på "tv kort" i søkefeltet og lurer på om det er sån luckyshot søking, for tilbake fikk jeg dette.. ;)

 

Bare for å sammenligne med komplett.no, så gjorde jeg samme søk der, og da fikk jeg dette resultatet..

Endret av andylove
Lenke til kommentar

morsomt søk ^^

 

 

har sett litt på siden og for å være helt ærlig, jeg er ikke imponert.

dem bruker den samme webbutikk-motoren som f.eks amentio og en rekke andre butikker bruker. det systemer er lite intuitivt og ikke noe særlig pent å se på.

 

diverse manglende informasjon, f.eks denne Gadgeten. 10 glass på bildet, teksten sier "tre stykk sett med refill?" så er dette 30 stykk øl-glass?

 

NAS server?

Wlan bridge og aksesspunkt? til 12.800,-?

20" Acer lcd skjerm.. i det minste kan vi søke på modellnummeret..

Antec kabinett. morsom beskrivelse men tungvindt å lese hele den teksten for å finne ut hvor mye plass der er i kabinettet.

Lenke til kommentar

webmercs betyr at butikken speiler lageret til alle de store distributørene i landet og at varene går rett fra distributøren til sluttkunde. Webutikken har da typisk ikke noe lager. Et eksempel er da Amentio som ikke har noe lager og svært få ansatte. Dette er kanskje bra for oss forbrukere fordi disse webbutikkene kan selge varer med svært lav margin. Men ingen morro varer evig....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...